جزئیاتی از فرمت جدید تورنمنت باشگاهی آسیا اعلام شده که شکل این مسابقات را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
در این قسمت با پژمان راهبر، حمید ابراهیمی، آریا فاطمی و آریا قاسمی در مورد این بازی گفتگو کرده‌ایم، با ما همراه باشید.
رختکن استقلال پیش از شروع دربی ۱۰۱ با تنش و ایجاد حاشیه همراه بود.
گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در دربی امروز می‌تواند همراه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دبل کند و این مسئله به آن معناست که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت، در کنار پروین و ایوانکوویچ موفق به تاریخ‌سازی شده است؛ اتفاقی که دستاورد مهمی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و بدون شک با انگیزه بالایی برای رسیدن به این رکورد تلاش خواهد کرد
شاید کمیته داوران تصور می‌کرد با انتخاب اشکان خورشیدی به نوعی سبب آرامش استقلالی‌هایی شود که این روز‌ها به شدت نگران داور دربی هستند، اما این تصمیم هم با نگرانی بسیاری از استقلالی‌ها همراه شده و بسیاری به سوابق پرسپولیسی اشکان خورشیدی اشاره می‌کنند ومعتقدند این داور به شدت طرفدار پرسپولیس است
دربی های پایتخت همواره با جدیت بازیکنان همراه بوده و این بازی مصدومیت و محرومیت های زیادی را نیز به همراه داشته اشت.
اولین تمرین قرمزها برای دربی در استادیوم کاظمی با فضای شاداب و با نشاطی همراه بود.
صدمین دربی تهران، به نوعی یکی از حساس‌ترین مسابقه‌ها در تاریخ این رقابتها بود، رقابتی که گل‌محمدی در آن به رستگاری رسید و همراه شاگردانش توانست پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.
شکست مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان با حواشی زیادی برای شاگردان فرزاد حسین خانی همراه بود.
فیلم پخش شده از جملاتی که ساپینتو بعد از دربی ۱۰۰ به زبان آورد، محرومیت تازه‌ای علیه سرمربی استقلال به همراه خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیارانش دیدار استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
پیش بینی می شود مصاف برگشت تیم های پرسپولیس و استقلال هم با گل همراه باشد.
با بازگشت رافائل سیوا، او به همراه عارف غلامی ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان را در دربی تشکیل می‌دهند.
دربی استانبول بین فنرباغچه و بشیکتاش در نیمه دوم با دو تصمیم جنجالی داوری همراه بود اما در نیمه دوم بشیکتاش با اینکه 10 نفره شده بود موفق شد چهار بار دروازه میزبان را باز کند.
آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم دربی رم با اخراج یک بازیکن از هر دو تیم همراه بود.
دربی معروف فوتبال یونان با جنجال داوری بزرگی همراه شد.
دربی فوتبال اصفهان با صدرنشینی سپاهان اصفهان در پایان هفته بیستم لیگ برتر همراه بود.
دو دیدار حساس سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم، با برتری نصر و پالایش همراه شد.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
اوایل پاییز و همراه با گسترش اعتراضات در ایران، بازی‌های لیگ برتر هم بدون تماشاگر اعلام شد تا این شایعه قوت بگیرد که نگرانی از کشیده‌شدن اعتراضات به سکو‌های ورزشگاه، دلیل این مورد است
برد پرسپولیس مقابل مس کرمان با حفظ بازیکنان این تیم برای حضور در دربی پایتخت همراه بود.
گفته می‌شود مصدومیت شیخ دیاباته ۶ هفته طول می‌کشد و با توجه به همین زمان، احتمالا او می‌تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.
نخستین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان با پیروزی قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ