با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک سرمربی تیم امید ایران این فرصت را دارد، لیست رجیستر شده برای مسابقات هانگژو را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در نخستین اقدام خود از دو پیشکسوت ورزش کشور عیادت کرد.
کیومرث هاشمی در سومین روز آغاز به کار در وزارت ورزش از علی مرادی و محمود رشیدی دو پیشکسوت ورزش عیادت کرد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
محمدحسین طاهری آکردی جانشین سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی شد که به مدت دو سال دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده داشت. هاشمی گلپایگانی در سوم خرداد ۱۴۰۰ به عنوان دبیر این ستاد منصوب شده بود
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، (دو نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز)، دادنامه صادره را ابرام کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را تائید کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
آیت الله هاشمی: افطار با دیگر سران قوا مهمان آقای [ری شهری]وزیر اطلاعات بودیم. شخصی به نام علی بیات از کارکنان ارتش که قدرت استفاده از هیپنوتیزم دارد، آوردند که دو نفر نوجوان همراه خودش آورده بود و آن‌ها را خواب کرد. آتش سیگار بر بدن آن‌ها بی‌اثر بود و بدن‌شان را مثل چوب، خشک و مقاوم می‌کرد، به گونه‌ای که سر آن‌ها را روی یک صندلی و پای آن‌ها را روی صندلی دیگر گذاشت طوری که مثل چوب می‌ماندند و خم نمی‌شدند.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
محسن هاشمی درباره سخت‌ترین دوره برای آیت الله هاشمی گفت: من فکر می‌کنم دو سال آخر جنگ سخت‌ترین دوره برای ایشان بود و بهترین روزشان آن روزی است که می‌گویند من فرمانده صلح شدم، روزی که آزادگان آزاد شدند و در طی آن نامه نگاری‌ها بالاخره صدام شرایط ایران را پذیرفت. من یادم است آن روزی که ایشان طرف حلبچه رفت تا از محل بازدید کند در راه گریه می‌کرد.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
مرعشی گفت: اگر بخواهم از دو اشتباه آقای هاشمی نام ببرم، می‌گویم یکی اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلاً تصمیم درستی نبود. شاید آقای هاشمی به خودش نگاه می‌کرده، به روحانیون در این سطح نگاه می‌کردند. دوم؛ اینکه آقای هاشمی بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به‌وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
فاطمه هاشمی: به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌، دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند.
یک فعال سیاسی گفت: متاسفانه در جامعه ما معمولا گفتگو به بگو و مگو تمام می‌شود یعنی این گونه نیست دو طرفی که با یکدیگر اختلاف نظر و یا دیدگاه متفاوت دارند بنشینند گفتگو کنند و به یک جمع بندی برسند و نتیجه بگیرند.
دو وزنه‌بردار عنوان‌دار کشورمان از حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان انصراف دادند.
یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید، اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!
چند روز بعد از درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی، جلسه کمیته انضباطی به محلی برای آشتی کنان دو ملی پوش باتجربه تبدیل شد.
کیانوش رستمی و علی هاشمی در تمرین تیم ملی وزنه‌برداری ایران، درگیری لفظی پیدا کردند.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!
اظهارنظرهای محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر در چندماه گذشته همواره باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و تقلیل دو فریضه مهم شرعی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شده‌است.
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یکی از سوژه‌های اصلی آن مهدی هاشمی‌نسب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ