پیش از این گفته شد که مسابقات در ۱۶ گروه ۳ تیمی برگزار خواهد شد و احتمالا فقط یک تیم صعود می‌کند. اما حالا شانس تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه متاسفانه برخی از کنشگران خارجی به دنبال ایجاد صف بندی در منطقه قفقاز هستند، گفت: ما از فرمت و ساز و کار موسوم به ۳+۳ بین کشور‌های منطقه استقبال می‌کنیم و از برگزاری این نشست که در آن آذربایجان و ارمنستان نیز حضور داشته باشند استقبال می‌کنیم و به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.
از دوره بعد لیگ ملت های اروپا شاهد برگزاری بازی های یک چهارم نهایی خواهیم بود.
باتوجه به تغییرات در اعطای سهمیه مسابقات آسیایی، احتمال دارد جام حذفی نیز جایگاه و اعتبار فعلی خود را از دست بدهد.
فرمت برگزاری بازی ستاره‌های لیگ NBA تغییر می‌کند.
دو ستاره ترکیب آرژانتین در جام‌جهانی قطر فرصت قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارند.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
مدافع چپ استقلال منتظر یک فرصت دیگر از سوی ساپینتو است تا یک بار دیگر توانایی هایش را ثابت کند.
جدول فرم لیگ برتر نشان می‌دهد بعد از جام‌جهانی، سپاهان و فولاد بهتر از پرسپولیس و استقلال بوده‌اند
فرمت برگزاری مراحل مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اعلام گردید و برای سایر قاره ها نیز فرمت احتمالی پیش بینی شده است.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
اولین فینالیست جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در چمن سبز ورزشگاه لوسیل مشخص شد، جایی که آرژانتین با شکست کرواسی برای ششمین مرتبه به بازی نهایی رسید.
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت حضور در زمین و بازی برای تیم کارلوس کی‌روش را پیدا نکردند. این در حالی بود که آنها عصای دست اسکوچیچ بودند.
لیونل مسی در نشست خبری بازی با عربستان بار دیگر تکرار کرد که این آخرین جام جهانی او خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از هافبک مصدوم این تیم که فرصت همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست داد، قدردانی کرد.
در فاصله 2هفته تا شروع جام‌جهانی، مهاجم تیم ملی فرصت بازی در 4مسابقه رسمی و دوستانه را خواهد داشت
نونو لوژ، کارشناس پرتغالی، معتقد است که اریک تن‌هاخ با خودخواهی باعث شده تا شرایط رونالدو در آستانه جام جهانی در بدترین وضعیت خودش باشد.
سرمربی تیم ملی که فرصت زیادی تا حضور در جام‌جهانی ندارد، در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش نفرات جدیدی را در ترکیب این تیم قرار خواهد داد تا بتواند همه بازیکنان را محک بزند.
تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل تاخیر در ثبت نام، فرصت حضور در مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان را از دست داد.
تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل تاخیر در ثبت نام، فرصت حضور در مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان را از دست داد.
تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل تاخیر در ثبت نام، فرصت حضور در مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان را از دست داد.
کارلوس کی‌روش در راه تهران و است و هفتاد و چند روز تا رقابت‌های جام‌جهانی فرصت دارد. تا رسیدن کی‌روش به تهران گمانه‌زنی‌ها در خصوص او و کادر فنی‌اش در رسانه‌های ایران داغ است. چه کسی قرار است در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار ایرانی بایستد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ