اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ‌برتر فوتسال کشور در فصل ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و نیم فصل اول آن ۱۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
برنامه بازی‌های نیم‌فصل پرسپولیس در لیگ برتر ۲۳
برنامه بازی‌های نیم‌فصل اول لیگ ۲۳: دربی خیلی زود!
جهان آبادی گفت: شما نماینده ملتی هستید که برای هر تصمیم، هر رأی و هر نظری که می‌دهید باید به خدا و این ملت پاسخگو باشید. از برنامه‌هایی که آقای وزیر به شما ارائه داده اند ظرف کمتر از نیم ساعت می‌شود ۵۰ تا از این برنامه‌ها را در میدان انقلاب تهیه کرد.
حدود یک سال و نیم از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد و نمایندگان مجلس از عملکرد برخی از دستگاه‌ها به ویژه سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون گله‌مند هستند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
فولاد تا پیش از دیدار با الفیصلی و در نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم چهار میزبانی مهم در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزد‌های نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال و اسامی ناظران و داوران این هفته مشخص شد.
بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال، صنعت فجر شیراز، در تمام دیدارهای نیم فصل سوم سوپرلیگ زنان، مهمان خواهد بود!
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را برای نیم فصل دوم به رئال مادرید پیشنهاد داده است.
عیسی بزرگ زاده، مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب، در خصوص بحران آب در ایران، گفت: ایران از گذشته یک اقلیم خشک بوده، یعنی حدود ۷۵ درصد کشور جزو اقلیم‌های خشک، نیمه خشک وحتی فراخشک است.
برخلاف برخی شایعات هافبک ازبکستانی استقلال حداقل تا نیم فصل در این تیم ماندگار است.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
تیم فوتبال سپاهان با عبور از نیمه سخت لیگ برتر حالا این فرصت را دارد تا در مقایسه با سایر رقبا در هفت بازی باقی‌مانده تا نیم‌فصل شرایط بهتری را تجربه کند.
مراسم قرعه کشی رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شد و طی آن دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات رقبای خود را شناختند.
مالک باشگاه هال سیتی گزیده‌ای از فیلم بازی اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی این تیم را منتشر کرد.
برنامه نیم فصل اول استقلال در لیگ برتر ۲۲

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ