بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال، صنعت فجر شیراز، در تمام دیدارهای نیم فصل سوم سوپرلیگ زنان، مهمان خواهد بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی متن محور "تردز" (Threads) تا چند هفته دیگر، صاحب ویژگی جست و جو شده و دسترسی به آن از طریق وب امکان پذیر می‌شود.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
سرمربی جدید آبی‌های تهران یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب احتمالی بازیکنان بزرگ برای استقلال است.
یوونتوس با کریستیانو جونتولی، مدیر سابق ناپولی، برای حضور در این باشگاه به توافق رسیده است.
وزیر منابع آبی عراق بر زبان گفتگو و دیپلماسی با طرف ترکیه ای برای حل مشکل آب در عراق تاکید کرد.
ستاره پرتغالی طلایی پوشان کاملا به مرز آمادگی رسیده تا تیمش را در چهار مسابقه پایانی همراهی کند.
نتایج مطالعه جدید نشان می‌دهد سالمندانی که مقدار زیادی سبزیجات سبز برگ، ماهی و سایر غذا‌های سالم مصرف می‌کنند، ممکن است «سن مغزی» شان کمتر باشد.
تراکتور یک هافبک اسپانیایی را به خدمت گرفت.
رضا اسدی این روزها تبدیل به مهاجم فیکس تراکتور شده و پاکو خمس می‌گوید حتی در صورت خرید مهاجم خارجی، او باید با اسدی رقابت کند.
خرید جوان استقلال از صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی در نخستین حضور در ترکیب آبی‌ها داشت.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
مدافع مصدوم استقلال از امروز به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.
هانی‌زاده: محمد بن سلمان سعی می‌کند چین را از ایران جدا کند و از نفوذ چین در شورای امنیت و در جهان استفاده کند. بن سلمان با برگ چین علیه ایران و آمریکا استفاده می‌کند. در حال حاضر او با تیم جو بایدن مشکل پیدا کرده پس سعی می‌کند یارگیری جدید داشته باشد، اما آمریکا هم برای چین و هم برای عربستان مشکل ایجاد خواهد کرد.
کارلوس کی روش شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با برگ‌های برنده تیم ملی صحبت کرد.
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
برخلاف گفته وزیر کشور برگ گذرویژه در مرز صادر نمی‌شود و ساعت‌ها است که مردم سرگردان هستند و پلیس نیز پاسخگو نیست.
برخلاف گفته وزیر کشور برگ گذرویژه در مرز صادر نمی‌شود و ساعت‌ها است که مردم سرگردان هستند و پلیس نیز پاسخگو نیست.
وزیر کشور گفت: برگه تردد در مرزهای خرمشهر، مهران و قصر شیرین برای زائران صادر می‌شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، گفت: برگ گذر ویژه اربعین تا روز اربعین اعتبار دارد و زائران تا روز اربعین می‌توانند با این گذرنامه از کشور خارج و به عراق تردد کنند.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس با عملکرد درخشان خود نقش پررنگی در موفقیت سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم داشته است.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ