برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال و اسامی ناظران و داوران این هفته مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مسابقات راگبی بانوان کشور با حضور۷ استان در مشهد در حال برگزاری است.
مشهد ـ  مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی از آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور ویژه برادران به میزبانی خراسان رضوی یادواره شهیدابراهیم هادی خبر داد.
مسابقات لیگ دسته دوم تنیس از ۹ تیرماه به میزبانی مشهد در مجموعه تنیس سجاد برگزار می‌شود.
مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده انصارالحسین (ع)، کاروان پیاده مشهد – کربلا با میزبانی ۸۰ موکب‌دار عراقی از زائران در روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان 21 خرداد به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) به دلیل ترافیک کاری به جای مشهد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در تعطیلات عید فطر تعداد ۷۹۳ هزار و ۴۰۴ زائر در مشهد به شایستگی میزبانی شدند که این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.
تیم دسته سومی شادکام مشهد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را شنبه‌شب به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کرد.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه،۵۵ درصد گنجایش اقامتی آماده‌سازی شده برای میزبانی در این استان تکمیل شده است.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر همچنان اوضاع عجیبی در دیدارهای خانگی خود دنبال می‎کند.
​ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.
مشهد ـ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور زائران و ضرورت میزبانی، خدمات‌رسانی به زائران با حداقل مصرف انرژی انجام می‌شود.
افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: شهروندان سفرهای غیرضروری خود به مشهد را به زمان دیگری موکول کنند تا بتوانیم میزبانی بهتری ارائه کنیم.
افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: شهروندان سفرهای غیرضروری خود به مشهد را به زمان دیگری موکول کنند تا بتوانیم میزبانی بهتری ارائه کنیم.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع ماه رمضان از پنجم فروردین این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خدمت رسانی به زائران نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم از زئران رضوی در نوروز ۱۴۰۲ میزبانی متفاوتی داشته باشیم.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میهمان نوازی مردم مشهد در دهه پایان سفر گفت: مردم مشهد در فرهنگ میزبانی نمونه‌های کاملی از مهمان‌نوازی را ثبت کردند.
مشهد به جمع میزبانان لیگ برتر والیبال ایران اضافه شد.
مشهد ـ معاون اول رئیس جمهور گفت: خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر با محوریت مردم و گروه‌های مردمی می‌تواند به نمونه و الگویی برای خدمت به زائران تبدیل شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشا به سعادت کسانی که با اخلاص در خدمت امام هشتم و زائران آن حضرت (ع) هستند و اخلاص، جزو فرهنگ میزبانی است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشا به سعادت کسانی که با اخلاص در خدمت امام هشتم و زائران آن حضرت (ع) هستند و اخلاص، جز فرهنگ میزبانی است
31 شهریور جلسه انضباطی فیفا برای بررسی اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود.
مشهد _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: طرح مهمان امام رضا (ع) علاوه برتسهیل سفر زائران داخلی، ظرفیت‌ پذیرش برای میزبانی از زائران پاکستانی را نیز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ