مالک باشگاه هال سیتی گزیده‌ای از فیلم بازی اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی این تیم را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اسپورت اعلام کرد بعد از تمدید قرارداد بارسا با مارک آندره تراشتگن، این باشگاه برای تمدید قرارداد با فرانکی دی‌یونگ هم به توافق قطعی رسیده است.
بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد بلند با مارک آندره تراشتگن را آغاز کرده است.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو، از جوانان فلسطینی خواست که ضربات مهلک به نظامیان صهیونیست وارد کنند.
یکی از بخش‌های مهم محورهای بیانیه‌ای که پس از اتمام این نشست منتشر شد، باقی ماندن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی بود. به این ترتیب ایران در کنار کره شمالی و میانمار در این لیست باقی ماند.
دولت آمریکا ادعا می‌کند مبادله دارو و مواد غذایی مشمول تحریم نیست اما بانکها و دولتهای بین‌المللی به دلیل هراس از نقض احتمالی تحریمهای آمریکا تمایلی به انجام تراکنش‌های مالی مربوط به ایران حتی برای معاملات مربوط به غذا و دارو ندارند.
شیخ منصور، مالک منچسترسیتی از دستاوردهای پپ گواردیولا و شاگردانش تمجید کرد.
باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
فرهاد حمیداوی، مالک سابق باشگاه شهرخودرو، پس از قهرمانی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی به تمجید از این سرمربی پرداخت.
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی به دنبال این است در یک مهمانی خصوصی با اسپالتی درباره تمدید قراردادش صحبت کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
باوجود بحران‌های مالی، باشگاه الاتحاد عربستان قرارداد جدیدی با ستاره مصری امضا کرد.
پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه کشورش با عراق اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.
وزیر میراث فرهنگی گفت: درخواست وزارت میراث فرهنگی از رئیس جمهور مبنی بر تمدید دو ساله مالیاتی هتلها و تاسیسات گردشگری با اینکه بار مالی قابل توجهی داشت به تصویب رسید.
مالک باشگاه اتحاد کلباء با حضور در تمرین این تیم، به تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از تساوی برابر رایو وایه کانو از عملکرد مارک آندره تراشتگن تمجید کرد و گفت که نگران روبرت لواندوفسکی نیست.
وبسایت گل اعلام کرد بارسلونا از تلاش برای جذب سزار آسپیلیکوئتا از چلسی منصرف شده و کاپیتان آبی‌های لندن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ