تیم فوتبال سپاهان با عبور از نیمه سخت لیگ برتر حالا این فرصت را دارد تا در مقایسه با سایر رقبا در هفت بازی باقی‌مانده تا نیم‌فصل شرایط بهتری را تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه دور رفت لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور گرامیداشت شهید بهنام محمدی اعلام شد.
سهیل مهدی اعلام کرد که برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر به زودی اعلام می‌شود.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها 2023 در گروه مردان را اعلام کرد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت.
برنامه کامل رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر منتشر شد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات با رقبای خود آشنا شوند.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
سازمان لیگ فوتبال در نظر دارد قبل از فینال جام حذفی برنامه مسابقات فصل آینده لیگ برتر را اعلام کند.
فدراسیون بسکتبال، برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.
برنامه بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال ایران
برنامه بازیهای امشب لیگ؛ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال و سپاهان
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
برنامه هفته دهم تا چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران اعلام شد.
سازمان لیگ بسکتبال برنامه ریزی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر و تعیین برنامه دیدارهای و چگونگی انجام آنها در این مرحله را به طور کامل به سال آینده موکول کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته، گفت: طوری که سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده است تیم‌های رقیب اینقدر خوب نمی‌توانستند این کار را کنند.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سازمان لیگ با هماهنگی تیم‌ها و کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که برنامه های فنی تیم های ملی کشتی لطمه نخورد.
سازمان لیگ کشتی، برنامه دور مقدماتی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) اعلام کرد.
سایت سازمان لیگ برنامه هفته های پنجم تا یازدهم لیگ یک را اعلام کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم یک تورنمنت تدارکاتی در قبرس شمالی می‌شود.
برنامه کامل لیگ برتر فوتبال ایران در یک عکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ