فولاد تا پیش از دیدار با الفیصلی و در نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشتم شهریور روز مهمی در این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران است؛ روز بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
تبریز - کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را پل موفقیت در مصاف با پرسپولیس دانست.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اصفهان خواهد برد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
سرمربی استقلال مدعی شد آنها تنها تیمی هستند که قوانین مربوط به سقف قرارداد را رعایت می کنند.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
باشگاه سپاهان رضایت‌نامه قرضی وینگر تکنیکی خود را به طور مشروط صادر کرد.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
مدافع راست تراکتور می‌گوید این تیم برای کسب همه امتیازات وارد لیگ برتر می‌شود.
جدال با سپاهان و پرسپولیس در شروع لیگ برتر، بدترین برنامه ممکن برای هر تیمی خواهد بود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد خوزستان، از صدور مجوز حرفه‌ای برای آن‌ها خبر داد.
با مشخص شدن 6 تیمی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک آنها را تایید کرده تکلیف سهمیه های آسیایی نیز مشخص شده، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد.
هواداران تیم فوتبال تراکتور قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان در لیگ برتر را پاک ندانستند و به این دو تیم اتهام زدند.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
رضا کرمانشاهی می‌گوید قضاوت داوران بازی سپاهان و پرسپولیس شایسته پاداش است.
کاوه رضایی با عقد قرارداد رسمی به جمع سرخپوشان تبریزی ملحق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ