جهان آبادی گفت: شما نماینده ملتی هستید که برای هر تصمیم، هر رأی و هر نظری که می‌دهید باید به خدا و این ملت پاسخگو باشید. از برنامه‌هایی که آقای وزیر به شما ارائه داده اند ظرف کمتر از نیم ساعت می‌شود ۵۰ تا از این برنامه‌ها را در میدان انقلاب تهیه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ووشوکاران ایران در روز سوم از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.
تنها سانداکار زن حاضر در بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان سطح برگزاری این رقابت ها را بالا قلمداد کرد.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: چینی‌ها در برگزاری بازی‌های دانشجویان فراتر از انتظار عمل کردند و با زیرساخت‌های قوی توانایی برگزاری همزمان چند رویداد بزرگ را دارند.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
همشهری نوشت: اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد!
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
رحیمی جهان آبادی گفت: در غرب اگر به یک هنرمند یا یک چهره سیاسی توهین کنند یا اگر درباره هلوکاست سوال شود از طرف دادگاه میلیون‌ها دلار یا یورو جریمه می‌شود. باید از غربی‌ها سوال شود آیا توهین به باور‌های عمیق قلبی میلیارد‌ها کار انسانی و حقوق بشری است؟
ووشوکار کشورمان در رای‌گیری فدراسیون جهانی ووشو به عنوان ستاره نوظهور بانوان در سال 2022 انتخاب شد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
رحیمی جهان‌آبادی گفت: کسی که پزشک اطفال است وزیر خارجه می‌شود، کسی که علوم سیاسی خوانده، وزیر کار می‌شود و این مشکل کل دولت‌ها و جناح‌های ما است و همین باعث شده که کشور به روز سیاه بشیند. باید به جوابی که به خدا، ملت و تاریخ می‌دهید فکر کنید و بعد به کسانی رای دهید که برنامه‌های شعاری و انشایی ندارد.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
رحیمی‌جهان‌آبادی درباره تصمیم تغییر شمخانی، گفت: به‌هرحال رئیس دولت اختیاراتی دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. اما پیامد‌های این تغییر قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانم دیدگاه دبیر جدید چیست و چقدر متفاوت با شمخانی است. قدر مسلم خلأ تجربه شمخانی و دیدگاه‌های مرضی‌الطرفین او در جناح‌های سیاسی در شورایعالی امنیت ملی پر نخواهد شد و وجود شمخانی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر بود.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره آمار‌های متناقض در ایران، تاکید کرد: آمار دقیق و وجود سازمان‌های آماری در هر کشوری پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف است. زمانی می‌توانیم برنامه‌ریزی، اعتبار و زمان مشخصی برای حوزه‌های مختلف تعیین کنیم که آمار دقیق و مورد تایید نهاد‌های رسمی در اختیارمان قرار گیرد. در حال حاضر به هر دستگاه بروید آمار‌هایی دارند که مشابه کشور سوئیس است. ولی وقتی در میدان عمل بسیاری از واقعیت‌ها با آمار‌ها سازگار نیست، آمار‌های نادرست، مبنای نادرستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اکنون سوال این است که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود؟ ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم؟
برخلاف ادعای دروغین برخی رسانه ها درخصوص تعداد عفو شدگان بازداشتی های اغتشاشات اخیر کمتر از نیم‌درصد بازداشتی های اخیر مشمول عفو نشدند.
"دیانا رحیمی" نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب حداکثر آرا به عنوان نفر نخست این قسمت از رای‌گیری انتخاب و به عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.
دروازه بان تیم ملی هندبال می گوید در دومین بازی مقابل مونته نگرو هم ایران به دنبال پیروزی خواهد بود.
رحیمی‌جهان‌آبادی، درباره تغییر اتوبوسی مدیران پس از روی‌کارآمدن دولت جدید گفت: «مشکلی که وجود دارد، بحث رده‌بندی مدیران و تعریف جایگاه آنها‌ست؛ یعنی برخی مدیران ما آسانسوری بالا می‌آیند؛ یعنی در پایین‌ترین رده یک وزارتخانه قرار دارند، اما ناگهان معاون وزیر یا مدیر‌کل یا وزیر می‌شوند».
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیاز داریم هم گفتمان مردم را به سمت گفتمان اصلاح‌طلبانه در چارچوب قوانین سوق دهیم و هم نظام را تشویق و ترغیب کنیم که پاسخی که به مردم می‌دهد پاسخ درخور و در شأنی باشد.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حکومت هم در مقابل هر اعتراض و خواسته‌ای خشونت به خرج دهد نه‌تنها فضا را آرام نخواهد کرد، بلکه زمینه اعتراض بیشتر را فراهم می‌کند. در پاسخ به هر خواسته مردم، در پاسخ به تقاضای رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نمی‌شود با خشونت رفتار کرد.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی گفت: کاهش سرعت اینترنت و فیلتر نمودن برخی سایت‌های پر مخاطب فضای مجازی جز آسیب گسترده به اقتصاد دیجیتال و ایجاد مشکلات بیشتر برای کار روزانه مردم حاصلی ندارد.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ