علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.
سهیل مهدی اعلام کرد که برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر به زودی اعلام می‌شود.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه مسابقات لیگ برتر با هماهنگی سرمربیان لیگ برتر، تیم ملی و تیم امید تدوین شده است.
سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در گفتگو با برنامه عادل فردوسی پور از تیک مهدی عبدی که دچار اشتباه کارشناس فوتبال شد گفتند.
استقلالی‌ها در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
استقلالی ها در یکی از بهترین بازی های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
مهدی ترابی و عیسی آل کثیر دعوت حضور در برنامه فوتبال برتر را رد کرده‌اند و رشید مظاهری جانشین آن‌ها شده است.
رییس کمیته برگزاری مسابقات می‌گوید تصمیم‌گیری در مورد بازی پیکان و پرسپولیس به زودی انجام خواهد شد.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) گفت: برنامه دولت تکمیل و به سامان رساندن کارها و پروژه های نیمه تمام است.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی در بخشی رفتار رئیس فدراسیون فوتبال ایران را نقد کرد.
مهدی پازوکی گفت که منضبط ترین دولت، دولت اصلاحات بوده است. شاخص های اقتصادی بیانگر آن است که بهترین برنامه بعد از انقلاب، برنامه سوم بوده که بالغ بر ۶۰ درصد اهداف آن تحقق یافته است
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
مهدی طارمی یکی از مخالفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران بود و حالا مدیر برنامه او از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اظهار رضایت می‌کند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال دعوت مدیر گروه ورزش شبکه سه برای شرکت در مناظره را رد کرد.
مهدی پازوکی بیان داشت: دولت اگر هنر داشته باشد و از افراد کاردان و کارآمد در مناصب اقتصادی استفاده کند، می‌تواند تنها با استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور، اقتصاد ملی را شکوفا کند، در این رابطه بر اساس برآورد‌های رسمی دارایی‌هایی ایرانیان خارج از کشور حدود ۲ تریلیون دلار محسوب می‌شود که تنها اگر ده درصد از آن یعنی مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد دلار به اقتصاد ایران بازگردد، بدون شک دیگر کشور نیاز به سرمایه گذاری خارجی نخواهد داشت و اوضاع اقتصادی دگرگون خواهد شد.
تابستان داغ تسلا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ