لیگ‌برتر فوتسال کشور در فصل ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و نیم فصل اول آن ۱۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ از فروش بنجامین پاوارد کاملا منصرف شده و به منچستریونایتد اعلام کرد که دیگر برای خرید این مدافع پیشنهاد ارسال نکند.
با اعلام برنامه کامل بیست و سومین دوره لیگ برتر، استقلال کارش را در آبادان آغاز می کند و در تهران به پایان می رساد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
ویژگی Write to Me می‌تواند پیش‌نویس‌های ایمیل کاملی را بر اساس دستور‌های ساده برای شما ایجاد کند. این ویژگی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه Workspace Labs در دسترس است؛ به گونه‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین در آن تمایل خود را برای پیوستن به برنامه اعلام کنید.
برنامه کامل بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد. یکی از این بازی‌ها ال‌کلاسیکوی دوستانه دو تیم در آمریکا است.
اصفهان- برنامه زمان‌بندی کامل دیدارهای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اعلام شد.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 از روز یکشنبه 24 اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هشت روز با 56 دیدار پیگیری خواهد شد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال، برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر باوجود درخواست استقلال و سپاهان تغییر نکرد.
در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بادانشجویان سازمان برنامه و بودجه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان برضرورت همفکری بانخبگان تأکیدکرد
فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان را اعلام کرد.
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه وزارت صمت مکلف به اعلام برنامه زمانبندی عرضه همه خودروها شد، گفت: قرار بر این است تا عرضه خودرو در بورس کالا ادامه یابد؛ همچنین امکان دارد موضوع عرضه دائم و کامل خودرو در بورس کالا در شورای سران قوا مورد بحث قرار گیرد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
برنامه دیدارهای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2022 مشخص شد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو، گفت: با حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا موفق شدیم به جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی اشراف پیدا کنیم و نسبت به قوانین داوری کاملا به روز شدیم.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دو دیدار معوقه مسابقات باشگاه‌های برتر مردان ایران را اعلام کرد.
برخلاف سال‌های اخیر، امسال مبنای انتخاب فرنگی‌کاران براساس چرخه انتخابی است که تغییرات مهمی خواهد داشت و موارد مختلف در آن به صورت شفاف اعلام خواهد شد.
برنامه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 مشخص شد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ