مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری با وزیر خارجه عربستان حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل تقی پور، سرمربی مس سونگون، از هواداران تیمش بابت حمایت پرشور امروز تشکر کرد.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
خیابان شاهپور که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان وحدت اسلامی تغییر نام داد یکی از قدیمی‌ترین معبر‌های پایتخت به حساب می‌آید و می‌توان آن را در زمره خیابان‌های تاریخی تهران قرار داد.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
«دولت باید نظام یارانه‌ای و نظارت بازار ارز را تغییر دهد و، چون نمی‌خواهد وارد بازسازی این حوزه‌های دردسر ساز شود، همان روش‌های قدیمی را دنبال می‌کند. در روش فعلی پس از مدتی همان مشکلات ارز ۴۲۰۰ تومانی بزرگ می‌شود و دولت مجبور است در روش خود بازنگری کند. دولت تصور می‌کند بر این روش مسلط است و حاضر به پایه ریزی نظام جدید حمایت از اقشار آسیب پذیر و مدیریت بازار ارز نیست. اما این روشی که دولت بلد است الزاما بهترین روش نیست.»
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
ماجرای جریمه غلامی و حکمی که کمیته انضباطی باشگاه استقلال صادر کرده، همچنان ادامه دارد. تمرین روز پنج شنبه آبی‌ها در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد و مدیران باشگاه نیز عارف را مقصر این موضوع دانسته اند.
جورجینا رودریگس در چند روز اخیر حمایت خود از کریستیانو رونالدو را نشان داده است.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
در حالی که مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از حمایت قاطعش از سرمربی تیم خبر داده بود، رضا مهاجری استعفایش را تقدیم وی کرد.
مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید از مهاجری به عنوان سرمربی تیم‌شان حمایت خواهد کرد.
برخی از بازیکنان تیم ملی اخیرا حمایت دوباره خود را در خصوص ماندن کی روش مطرح کرده اند.
رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
سروش رفیعی بازیکن تیم پرسپولیس تلاش می‌کند به کسب و کار‌های زیان دیده در ماجرای قطعی اینترنت رونق ببخشد.
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم با درایت مهاجری مسیر خوبی را طی می کند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مسئولین شهری به حمایت های خود ادامه بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ