برخی از بازیکنان تیم ملی اخیرا حمایت دوباره خود را در خصوص ماندن کی روش مطرح کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو شورای شهر تهران درباره دخالت پدر حسین حیدری، داماد زاکانی در شهرداری نیز تاکید کرد: «این موضوعاتی است که ما شنیدیم و می‌گویند که پدر دامادش در یک طبقه از سازمان فرهنگی و هنری نشسته و در بسیاری از اقداماتی که در این سازمان – مالی و غیرمالی - امر و نهی می‌کند.» اولین سوال که توسط نرجس سلیمانی با موضوع «حمل و نقل عمومی» مطرح شده بود که هنوز در جریان است.
تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
رئیس جمهور اوکراین به گزارش‌ها درباره دخالت نیروهای این کشور در خرابکاری خط لوله گاز روسیه واکنش نشان داده و گفته است که این حادثه کار نیروهای اوکراینی نبوده است.
وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: یک مجموعه مافیایی در پوشش موسسه خیریه اقدام به دخالت و نفوذ در جلسات تعیین دستمزد کارگران می‌کند!
رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که درگیری‌ها در سودان یک مسأله داخلی بوده و نباید در آن دخالت کرد.
علم‌الهدی تصریح کرد: تفاوت سکوت امیرالمومنین (ع) و قیام حضرت زهرا(س) تعیین‌کننده این است که مردم در برابر جریانات انحرافی یک وظیفه دارند و رهبری در مقام حفظ نظام و صلابت دین یک وظیفه دیگر دارد. لذا سکوت رهبر ساقط‌کننده تکلیف ما نیست.
وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی مداخله جویانه به دخالت در برنامه هسته ای ایران پرداخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که در این تصمیم‌گیری نهاد تیم ملی فوتبال این کشور هماهنگی و همکاری نداشته است.
زلنسکی پیشتر گفته بود که بدون شک کی یف در حادثه اصابت دو موشک به خاک و جان باختن دو نفر در پی آن دست نداشته است.
سرمربی چوکا تالش با انتقاد به شرایط این تیم، مدعی است که مدیران باشگاه در جهت حفظ شان و جایگاه آن تلاش کنند.
شبکه المنار نتایج یک نظرسنجی درباره دخالت ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان را منتشر کرد.
شبکه المنار نتایج یک نظرسنجی درباره دخالت ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان را منتشر کرد.
اوکراینی‌ها درخواستی جدید برای فیفا ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند به دلیل دخال ایران در جنگ با روسیه، باید این کشور از جام‌جهانی محروم شود.
کاردار سفارت آمریکا در افغانستان اعلام کرد: امکان دخالت نظامی دوباره واشنگتن در افغانستان وجود ندارد.
امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود و فریب نمی‌خورد اظهارداشت: بار‌ها در این کشور اغتشاش اتفاق افتاده و مردم ما صدمه دیده اند، بنابراین دولتمردان، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی نباید کوتاه بیایند.
در پی دخالت دوباره اتحادیه عرب در امور داخلی و تکرار ادعا‌های بی‌اساس درباره جزایر سه‌گانه، باید به این واقعیت اشاره شود که بحرین هم متعلق به ایران است.
وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه‌های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار شود و مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.
مهدی تاج با حضور در شبکه خبر دفاعیات مجددی در پرونده ویلموتس داشت.
فداحسین مالکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حضور سیف‌العدل در تهران گفت: این یک بحث انحرافی است که با توجه به دخالت آمریکایی‌ها در کشور‌های دیگر مطرح می‌شود
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم هایی را علیه چند شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده است.
پیش ازین در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز دبیرکل فدراسیون در اقدامی خودسرانه، غیرقانونی بودن دو سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در جلسه عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست را از فیفا استعلام کرده بود.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ