در حالی که مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از حمایت قاطعش از سرمربی تیم خبر داده بود، رضا مهاجری استعفایش را تقدیم وی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
علیرضا کمالی بازیگر مشهور سینما با انتشار یک یادداشت معنادار و متفاوت در اینستاگرام اش حمایت همه جانبه خودش از رسول خادم را اعلام کرده است.
تونی کروس در پایان بازی با چلسی تایید کرد که بازنشسته نمی شود و فصل بعد نیز برای رئال بازی خواهد کرد.
کیلیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.
تنش‌ها میان چین و تایوان به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند. ملی‌گرایان چین با تشکیل حکومت جدید در تایپه روابط با پکن را قطع کردند. به گزارش یورونیوز، حکومت تایپه چند ماه بعد در سال ۱۹۵۰ به یکی از متحدان ایالات‌متحده در جریان جنگ کره تبدیل شد. واشنگتن برای حمایت از متحد جدید خود ناوی را به تنگه تایوان فرستاد تا از این جزیره در برابر حمله احتمالی چین محافظت کند.
ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن برای بازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد.
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل‌گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های والیبال به درستی استفاده کنیم.
برنامه بازی‌های دور مقدماتی تورنمنت فوتسال ۶ جانبه تایلند اعلام شد.
رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.
تنها 7 دقیقه بعد از اعلام استعفای ایوب بهتاج، هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید تراکتور منصوب شد.
میزان آسیب‌دیدگی «ریکاردو آلوز» پس از انجام MRI طی ۷۲ ساعت آتی مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به نزدیکی مسابقات گرندپری و جهانی، بسحاق انصراف خود را از هدایت تیم ملی اعلام کرد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ