رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گفت: با ورود شبکه تعاون روستایی برای خرید لیمو ترش در استانهای جنوبی، بهای این محصول به نفع باغداران متعادل شده است.
سازمان بازرسی مثل سالهای گذشته و با پایان فصل نقل و انتقالات به دلالی و مبارزه با فساد در فوتبال ورود کرده است. این در حالی است که نتیجه ای از ورود سالهای گذشته اعلام نشده است!
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: میان ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به ناتو اختلافاتی وجود دارد؛ در نشست «ویلنیوس» بسته حمایتی چندساله ناتو از کی‌یف تصویب خواهد شد.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
ورود سازمان بازرسی به همه قراردادهای تیم‌های دولتی
سازمان بازرسی با ورود به موضوع واگذاری اعتبارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک، نسبت به دعوت از مسئولان مرتبط شهری به‌منظور اخذ توضیحات اقدام کرد.
سخنگوی قوه قضاییه از استقرار نماینده سازمان بازرسی در باشگاه پرسپولیس خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.
مجلس دیروز دو ساعت جلسه غیر علنی داشت و در آن‌جا خیلی شفاف مشکلات مطرح شد، ما در حین نقد دولت و وادار کردن آن به پاسخگویی باید از دولت حمایت هم بکنیم. البته الان بحث استیضاح برخی از وزرا در مجلس وجود دارد، ولی تا یک استیضاح بخواهد ساماندهی شود و سر و سامان بگیرد، زمان می‌برد، در عین حال که درست نیست تا زمان استیضاح این صحبت‌ها به بیرون درز کند و وضعیت موجود در آن وزارتخانه متزلزل شود.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، دلیل ورود سازمان بازرسی به عرضه خودرو در بورس را اجرای صحیح قانون و پیشگیری از نقض آن و حمایت از مصرف کننده عنوان کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار راه اندازی سریع سامانه جامع انبارها به منظور انضباط بخشی و نظارت بر حوزه ورود و خروح کالاها شد.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور، از ورود این سازمان به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی خبر داد.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی خبرداد.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودروهای خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودروهای خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی از بخش‌های مختلف استادیوم یک صد هزار نفری آزادی بازدید و وضعیت ایمنی این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.
‏‎در پی انتشار عکس‌هایی از تابلو به فروش‌رفته پرتره مظفرالدین شاه در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی آن روی دیوارهای کاخ گلستان در تهران، سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ