معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوره مورایس می‌گوید به دنبال عدالت است و امسال تیمش را برای قهرمانی روانه لیگ برتر خواهد کرد.
تست آمنیوسنتز یک تست تهاجمی است و باید برای تعداد معدودی از مادران انجام شود.
عباس عبدی گفت: کدام‌یک از نسل امروز در ذهنش خطور می‌کند که ۵ تا ۸ فرزند را در چنان شرایطی بزاید و تا ۱۸ سالگی و حتی بیشتر تربیت کند و تمامی وجود خود را سرمایه آینده آنان نماید؟ مادران طلایی ما چنین بودند.
متخصص طب سنتی گفت: در بحث باروری نظم در تغذیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید این را در نظر داشته باشیم که صبحانه ملکه وعده‌هاست و هیچگاه نباید حذف شود.
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
دو مادر شهیدی که در استقبال رسمی از رئیس‌جمهور در فرودگاه دزفول حضور داشتند، خواستار حل مشکلات اقتصادی از آقای رئیسی شدند.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه در خصوص دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر هفت سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر ۷ سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
متخصص زنان و عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی چگونگی روزه داری در مادران باردار را تشریح کرد.
خطری که کودکان مادران مبتلا به کووید را تهدید می‌کند؟
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.
پریچهر پورانصاری، در پاسخ به این سوال که کدام مشکلات کلیوی می‌تواند برای مادر باردار دردسرساز باشد، گفت: در دوران بارداری تغییرات فیزیولوژیکی در بدن مادر اتفاق می‌افتد تا بدن مادر بتواند آمادگی پذیرش و پرورش جنین را داشته باشد.
مشهد ـ اقامتگاهی خیرساز به منظور رفاه حال مادران کودکان بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در مشهد افتتاح شد.
زوج‌هایی که یک سال تلاش می‌کنند، اما موفق به باروری نمی‌شوند، باید قبل از سیکل باروری زیر نظر متخصص تغذیه از رژیم غذایی سالم بهره‌مند شوند.
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه درد‌های زایمانی از موارد اورژانسی است که نیاز به مراجعه فوری به مرکز درمانی مجهز دارد، گفت: در صورت شروع درد‌های زایمانی باید به پزشک مراجعه کرد.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
محققان پی بردند در زنان چاق، التهاب ممکن است موجب کاهش تولید شیر شود.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل موزه‌های کشور گفت: بلیت موزه‌ها برای مادران دارای سه فرزند و بیش‌تر، نیم بها شد.
محققان هشدار می‌دهند که هشدار‌های فعلی برای محدود کردن مصرف ماهی‌های سرشار از جیوه باعث سردرگمی می‌شود و مادران باردار را وادار می‌کند که به طور کامل از این غذا اجتناب کنند. این بدان معنی است که آن‌ها با محروم کردن کودکان از مواد مغذی کلیدی، مانند اسید‌های چرب با زنجیره بلند، ید، ویتامین D و سلنیوم، بیشتر به رشد کودک آسیب می‌رسانند.
محققان با پژوهش روی موش ها نشان دادند که مواجهه مادران با D-گالاکتوز ظرفیت تخمدانی دختران آنان را کاهش می دهد.
این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ