آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
لوک شاو معتقد است داوید دخیا در انتخاب موسیقی خیلی بدسلیقه است و این را در پیام خداحافظی با دروازه‌بان اسپانیایی به روی او آورد.
ورزشگاه قدیمی شهید عضدی شهر رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و پس از بازسازی کامل، افتتاح شد.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی خواستار حذف نام این ایشان از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم در نجف اشرف شد.
هافبک تیم فوتبال استقلال اظهارات مدیرعامل این باشگاه را رد کرد و گفت: هرگز نگفتم اگر پول نگیرم برای استقلال بازی نمی‌کنم.
تقریبا نیمی از تیم های لیگ برتری سرمربیان خود در ابتدای فصل را تغییر داده اند.
رسانه قطری الرایه به انتقاد از شکست سنگین و ۹ گله جوانان عنابی‌پوشان مقابل استرالیا پرداخت.
بارسلونا شب گذشته در زمین آلمریا با یک گل شکست خورد؛ شکستی که از نظر اریک گارسیا غیرممکن به نظر می رسید.
پیش از این اختلاف بین حمید سجادی با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی علنی شده بود. دوومیدانی پرمدال ترین رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی و المپیک است که ایران کمترین سهم را از آن داشته است
این همه مسخره‌بازی هنوز تمام نشده؟ پی‌اس‌جی باید از خواب بیدار شود. با این شرایط جلوی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان چه خواهند کرد؟"
رای دیوان عدالت علیه وزارت ورزش؛ افتضاح تازه پولادگر
سرمربی تیم کشتی بلیش گفت: با تیم دوم‌مان هم که به قائمشهر رفته بودیم می‌توانستیم ببریم اما داوری لطمه بزرگی به تیم ما زد.
فصل در حال رسیدن به نیمه بوده و یوونتوس هنوز از خریدهای جدید خود بهره نبرده است.
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
مشاور رئیس جمهور اوکراین گفت: «باید هر چیز غیرقانونی را نابود و تخریب کرد». اشاره مشاور زلنسکی به پل کریمه است که بعد از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، توسط این کشور ساخته و به دست پوتین نیز افتتاح شد.
چشمی: افتضاح داور بود که ۳پنالتی را نگرفت
افتضاح بزرگ فدراسیون در فروش بلیت جام جهانی
افتضاح کامل جودو در بازی‌های اسلامی؛ ۱۴نفر بدون مدال!
منچستریونایتد با ارائه نمایشی ضعیف و اشتباهات متعدد در فاز دفاعی، در 35 دقیقه ابتدایی دیدار امشب مقابل برنتفورد چهار گل دریافت کرد.
عزت الله اکبری تالارپشتی گفت: بخشنامه های خلق الساعه وزارت صمت از جمله اجبار خودروسازان به فروش از طریق قرعه کشی، سبب نابسمان تر شدن صنعت خودرو شد.
خودکشی مرد معتاد بعد از قتل‌عام خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ