ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست های مدیران سعودی پرداخت.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
اظهارات جالب فرزند حمید نوری در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی که دروغ های این شبکه را درباره دادگاه پدرش برملا کرد.
روسلا سنسی، رئیس سابق باشگاه رم به محرومیت سنگین یوفا علیه ژوزه مورینیو واکنش نشان داده است.
بیسنته لیزارازو، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، یادداشتی در اکیپ نوشت که در آن درباره آینده امباپه و همه چیزهایی که او را احاطه کرده، صحبت کرد.
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون با دفاع از عملکرد باشگاه و تیمش، نسبت به شرایطی که در لیگ برتر هندبال و جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم رقم خورد ابراز گلایه کرد.
غرقی نوشت: در وطن دوستی ‎ظریف شکی نیست، انصاف را رعایت کنید، واکنش‌های احساسی دردی را دوا نمی‌کند.
نایب‌رئیس باشگاه مونزا به دفاع از یوونتوس پرداخته و می‌گوید این باشگاه به اندازه کافی به دلیل تخلفات مالی‌اش مجازات شده و نباید با جریمه‌ها و تبعات بیشتری مواجه شود.
سرپرست تیم فوتبال زیر ۲۰ سال اعزامی ایران به تورنمنت کافا گفت: با توجه به زمان محدود اردویی که برای جمع کردن تیم داشتیم نتایج خوبی گرفتیم.
«الکساندر دو کرو» نخست‌وزیر بلژیک، در مصاحبه با هفته‌نامه بلژیکی «لُ ویف» تبادل زندانی با ایران براساس اصل ۱۶۷ قانون اساسی را توجیه کرد.
دفاع شدید برانکو از بازیکن ایرانی: او ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد
پل پوگبا، ستاره یوونتوس، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از وینیسیوس دفاع کرد و خواستار اقداماتی جدی علیه نژادپرستی در فوتبال شد.
ستاره ایرانی فاینورد هلند می‌گوید کری خوانی با مورینیو به واسطه احترام در فوتبال بوده و بحث خاصی در میان نبوده است.
رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی حاکی از شکست احتمالی ارتش این کشور در شهر شرقی «باخموت» گفت که کی‌یف با آگاهی از هزینه‌های جانی دفاع از این منطقه، موضع تدافعی خود را حفظ خواهد کرد.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ