شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل میتلند دانمارک مغلوب شد.
به خاطر اعتصاب در تاسیسات گازی استرالیا، قیمت گاز برای تحویل در ماه سپتامبر در بازار اروپا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مارک آندره تراشتگن اعتراف کرد که نگران میزان آمادگی تیمش برای فصل جدید است.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به پیروزی مقابل میتلند دانمارک رسید.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.
اتحادیه اروپا برای قطع «وابستگی‌های راهبردی» به چین طی چند سال آینده تلاش می‌کند.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
سفیر چین در روسیه می‌گوید بحران اوکراین ریشه در بحران امنیتی در اروپا دارد و این قاره نیازمند سیستم امنیتی جدید و پایدار است.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اروپا توان هسته‌ای ایران را پذیرفته است، گفت: آژانس در گزارش اخیر خود اعلام کرد که ایران در چارچوب قوانین آژانس به پیشرفت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
روزنامه رکورد در گزارشی نوشت که طارمی پاسخ به تمدید قرارداد با پورتو را به تعویق انداخته اما نشانه هایی از ماندن او در این تیم وجود دارد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در حضور کوتاه مدت مقابل حریف بلژیکی تلاش زیادی برای گلزنی داشت.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که سفر حساس دیپلماتیک خود به چین را پس از ابتلا به کووید-۱۹ به تعویق می‌اندازد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از مثبت شدن تست کرونا، سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به چین را به تعویق انداخت.
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
تیم فوتبال پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان ایتالیا شکست خورد.
برگزاری دیدار آرسنال و آیندهوون در هفته دوم لیگ اروپا که قرار است روز پنج‌شنبه در لندن برگزار شود به دلیل مرگ ملکه الیزابت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اومونیا با بازی تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل شریف تیراسپول شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ