سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون، گفت: ارتباط ایران با اعضای ۱+۴ از طریق هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه دارد و موضوعات در حال گفت‌وگو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی نعمتی با حضور در دفتر رضا درویش، جلسه‌ای را با مدیران پرسپولیس برگزار کرده است.
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ ظهر سه شنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۲) به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف نیز در این جلسه حضور داشتند.
غیبت علی خطیر در جلسه امروز پیشکسوتان استقلال باعث دلخوری بعضی از آنها از جمله حسن روشن شد.
علی خطیر به همراه جواد نکونام، برای حل برخی مشکلات باشگاه استقلال، به دیدار مهدی تاج رفتند.
علی خطیر به همراه دیگر مدیران استقلال، صبح امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات مالی آبی‌ها برگزار کردند.
علی خطیر و جواد نکونام برای آخرین بررسی لیست نقل و انتقالاتی باشگاه، با هم دیدار داشتند.
علی خطیر که از صبح یکشنبه کارش را در استقلال آغاز کرده، امروز دیدار گرمی با سرمربی و بازیکنان تیم داشت.
با انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال، علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد.
لژیونر قائم‌شهری فوتبال ایران در نخستین جلسه تمرینی نساجی حضور یافت.
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال، جلسه‌ای فوری و خصوصی با بازیکنان تیمش برگزار کرد.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
علی فتح اله زاده در حال آخرین رایزنی ها برای تهیه منابع مالی جهت پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی است.
علی فتح الله زاده تا دقایقی دیگر جلسه ای را در کمپ حجازی برگزار خواهد کرد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال مانع از حضور ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره باشگاه شده است.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت، می‌گوید امیدوار است ITC تاوارس، مربی جدید این تیم برای هفته بعد صادر شود.
جلسه علی فتح‌الله‌زاده با نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی خیلی کوتاه بود.
علیرضا سلیمی در مورد نشست غیر علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضورحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی شمخانی برگزار خواهد شد.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در جلسه فوق‌العاده بعد از ظهر امروز شورای عالی امنیت ملی گزارش مبسوطی از گفتگوهای مرتبط با رفع تحریم‌ها ارائه داد.
بر اساس راهبردهای تعیین شده، پایان دادن به ادعاهای سیاسی مرتبط با مسایل پادمانی و ایجاد ضمانت‌های لازم برای اطمینان‌یابی از پایداری انتفاع اقتصادی ایران از توافق، محور گفتگوهای هیئت مذاکره کننده در وین بوده است
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ