مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها و معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز سه شنبه به وقت محلی در نیویورک با معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی پرسپولیس به شایعاتی که امروز در خصوص او به گوش می‌رسید، پاسخ داد.
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت‌وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.
شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مدعی شد که گفت‌گوهای اخیر بین مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه قطر به تحولات مثبتی منجر شده است.
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از دیدار و گفت‌وگو با همتایان خود در ۳ کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در ابوظبی خبر داد و گفت: در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفت‌وگو کردیم.
ملی‌پوش سابق تیراندازی در مورد روزهای اوج و افول این رشته، مشکلات و سختی‌هایش و البته لوکس شدن این رشته سخن گفت.
مانوئل فرناندز بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دو دیدار باقی مانده لیگ برتر مورد توجه مورایس قرار گرفته است.
تصویری دیدنی از سلفی کریم باقری در کنار امید حاجیلی که مورد توجه کاربران قرار گرفت.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: اخبار مربوط به سرلشکر باقری از طریق روابط عمومی و مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و صفحه پیام رسان داخلی روبیکا اطلاع رسانی می‌شود.
مدیر تیم های وزنه‌برداری وزنه برداری توضیحاتی را در مورد عملکرد تیم زنان و مردان ایران در قهرمانی جهان 2022 بیان کرد و گفت: ما محکوم هستیم در هر مسابقه بهتر باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
علی باقری گفت: امروز در حاشیه‌های جلسات دیپلماتیک دیدار و گفتگویی با انریکه مورا خواهم داشت.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی در مورد نحوه سفر تیم ملی به اتریش و احتمال بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم ملی توضیحاتی را ارایه داد.
علیرضا سلیمی در مورد نشست غیر علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضورحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی شمخانی برگزار خواهد شد.
نمایندگان روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در این دور از مذاکرات در سطح کارشناسی در جریان روند مذاکرات قرار می‌گیرند، اما نمایندگان رسمی آن‌ها در مذاکرات حضور ندارند.
مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان در سومین روز از مذاکرات وین با معاون رییس اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام دیدار کرد.
دور دوم مذاکرات عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش برگزار شد.
جلسه دوجانبه رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته ای و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای ادامه مذاکرات در راستای احیای برجام راهی وین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ