دور دوم مذاکرات عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از صبح امروز آغاز شده و مردم این کشور سیزدهیمن رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.
وزیر خارجه ترکیه پیش‌بینی کرده که رئیس جمهور کنونی این کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیش از ۵۶ درصد آراء را از آن خود خواهد کرد.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
شهروندان تُرکیه‌ای مقیم خارج از این کشور از امروز برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پای صندوق‌های رأی می‌روند.
شهروندان تُرکیه‌ای مقیم خارج از این کشور از امروز برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پای صندوق‌های رأی می‌روند.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، پیروزی اردوغان در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری را آسان توصیف کرد و گفت: ما برنده این رقابت خواهیم بود چون تفاوت آرای اردوغان با قلیچداراوغلو بسیار واضح است.
یک دیپلمات بلندپایه سعودی که نامش فاش نشده، اعلام کرد: مذاکرات میان نمایندگان دو طرف درگیر سودان (ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع) از فردا یکشنبه مجددا در شهر جده از سرگرفته می‌شود.
دور دوم مذاکره مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.
دور دوم مذاکرات اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با اقدامات انجام‌شده تا اوایل سال آینده شاهد تحول معنی‌دار در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده هستیم.
دور دوم انتخابات تونس از صبح امروز در شرایطی آغاز شده که عدم وجود تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها، فضای رقابتی از این انتخابات را دور کرده است.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی با معرفی سه تیم صعود کننده به پایان رسید.
دور دوم انتخابات فرمایشی در بحرین از صبح امروز شنبه (۱۹ نوامبر) در این کشور آغاز شده است.
مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت از امروز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه آغاز شد.
دور دوم گفتگوهای آشتی ملی فلسطین امروز چهارشنبه با مشارکت حدود ۱۴ گروه فلسطینی در الجزایر برگزار شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مشخص نیست که دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور از کجا شروع شود ولی از اواسط مهرماه این سفرها آغاز خواهد شد.
کرمان- رئیس جمهور گفت: دور دوم سفرهای استانی متفاوت خواهد بود که رویکرد آن اعلام می شود.
کرمان- رئیس جمهور گفت: دور دوم سفرهای استانی متفاوت خواهد بود که رویکرد آن اعلام می شود.
کرمان – رئیس جمهور با اشاره به لزوم مقابله با فساد گفت: دولت با اجرای سیاست های اصلاح اقتصادی بسترهای فسادزا را از بین می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ