نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین پس از بازدید از شهر جنین در شمال کرانه باختری، حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه را دردناک توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین دائم نماینده روسیه در اتحادیه اروپا، تصویب یازدهمین بسته تحریمی این بلوک علیه مسکو را تلاشی برای وارد کردن جنگ اقتصادی علیه روسیه به مرحله‌ای جدید توصیف کرد.
نماینده دائم لهستان در بروکسل امروز گفت: یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه شامل ممنوعیت عبور تریلرهای روس از مرز اتحادیه اروپا و محدودیت‌هایی علیه ۷۰ نفر است.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا تاکید کرد: مذاکرات عادی‌سازی روابط میان کوزوو و صربستان باید هز چه زودتر آغاز شود.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی و بحران گرجستان با نخست وزیر ارمنستان در ایروان دیدار و رایزنی کرد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا به منظور کاهش تنش‌ها میان صربستان و کوزوو با مقامات دو طرف دیدار می‌کند.
نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.
حمله به کاروان خودرو‌های سفارتی، در کنار سایر حملات قبلی به امدادگران بین‌المللی و همچنین حمله به محل اقامت نماینده اتحادیه اروپا در خارطوم، از وخیم‌تر شدن اوضاع و حرکت به سمت هرج و مرج بیشتر دلالت دارد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان، ‌وضعیت حقوق بشر و تهدیدهای تروریستی در این کشور را نگران‌ کننده خواند.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا تبدیل به عادتی برای ملت ایران شده و هیچ ارزشی برای ما ندارد.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز به بیان دیدگاه خود از پشت پرده توقف مذاکرات رفع تحریم‌ها پرداخت.
هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اتحادیه اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گرو‌های تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به مانع تراشی کشورهای غربی در احیای مذاکرات رفع تحریم های ایران واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه سوریه به بیانیه نماینده اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی درباره تسلیحات شیمیایی واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه امارات ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر جوزپ بورل، تاکید کرد: هر گونه اظهاراتی از این دست نابجا و نژادپرستانه است.
نماینده دائم روسیه در بروکسل اعلام کرد به واسطه رویکرد ضد روسی غرب، ماموریت این کشور در اتحادیه اروپا با دشواری هایی مواجهه است.
رئیس هیات اتحادیه اروپا در افغانستان امروز از اخراج خود از کابل توسط دولت موقت طالبان خبرداد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
وزیر امور خارجه: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در سخنانی تاکید کرد: ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ های سازنده ای ارائه کرده است.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.
مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها، برای رایزنی درباره حل مسائل باقی‌مانده برجام، با نماینده روسیه و اتحادیه اروپا در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ