رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
ترامپ بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که انتظار دارد تحقیقات جمهوری‌خواهان مجلس در مورد فعالیت‌های تجاری خارجی خانواده جو بایدن به مرحله استیضاح برسد.
این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
شواهد رسانه‌ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رئیس‌جمهور آمریکا با کشف بسته کوکائین در کاخ سفید دروغ گفته است.
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
چند ساعت پس از محاکمه ترامپ در دادگاهی در میامی، فلوریدا بابت پرونده اسناد محرمانه، این رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، دنبال محاکمه و دادگاهی کردن بایدن می‌افتد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید پیگیری قضایی او و اعلام اتهامات متعدد علیه‌اش تلاشی است برای منحرف‌کردن افکار عمومی از رشوه‌گیری خانواده رئیس‌جمهور کنونی این کشور از یک شرکت اوکراینی.
محتویات زننده «لپ‌تاپ جهنمی» پسر رئیس جمهور آمریکا، به لطف تارنمایی که با هدف افشاگری دراین‌باره طراحی شده، علنی می‌شود.
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در شورای ائتلاف بر این باوریم که زنان باید در تصمیم گیری‌های سیاسی و اجتماعی دخالت داشته باشند و صرفا در حوزه حقوق زنان و خانواده صحبت نکنند که بر این اساس ما در این شورای ۳۰ نفره، ۶ عضو خانم داریم و معاونت بانوان داریم و برای حضور بانوان برنامه ریزی کرده ایم.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا ضمن درخواست از واشنگتن برای توقف کمک به اوکراین، تصمیم رئیس جمهور این کشور برای دست‌ودلبازی در قبال کی‌یف را محکوم کردند.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
یک منبع آگاه خبر داد که رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی از ماریا آلوین، یکی از حامیان مالی برجسته دموکرات‌ها خواسته است که تعطیلات را در اقامتگاه او در جزیره کیاوا سپری کند.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی و صدور ضمانت نامه‌های بانک گردشگری در سال 1400 در مقایسه با سال 99 به ترتیب 108 و 205 درصد افزایش داشت.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ