نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
روسای جمهور آمریکا و ترکیه در مورد روابط دوجانبه و همکاری‌های مرتبط با ناتو گفتگو کردند.
روسای جمهور آمریکا و کره‌جنوبی فردا در واشنگتن به رایزنی درباره تنش‌ها در شبه‌جزیره کره و دیگر موضوعات بین‌المللی خواهند پرداخت.
روسای جمهور آمریکا و اوکراین به زودی در کشور لهستان دیدار خواهند کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
نشست چین و اعراب از تغییر پارادایم در سیاست‌های کشورهای عربی نشان دارد؛ تغییر پارادیمی که بستر را برای رفع نیازهای چین در زمینه انرژی و جایگزینی یوآن با دلار هموار می کند.
رئیس جمهور آمریکا و همتای فرانسوی وی پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی را صادر کردند.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دفتر ریاست جمهوری لهستان از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود پس از اصابت موشک به خاک لهستان خبر داد.
روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه اجلاس گروه۲۰ در بالی اندونزی، درباره مساله تایوان و لزوم برقراری صلح و ثبات در این تنگه گفت‎‌وگو کردند.
روسای جمهور چین و آمریکا در نخستین دیدار پس از روی کار آمدن جو بایدن، با یکدیگر ملاقات کردند.
روسای جمهور چین و آمریکا در نخستین دیدار پس از روی کار آمدن جو بایدن، با یکدیگر ملاقات کردند.
بایدن برای اولین بار پس از ورود به کاخ سفید به‌عنوان رئیس‌جمهور، با همتای چینی خود در حاشیه نشست G۲۰ در «بالی» اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در آستانه دیدار روسای جمهور آمریکا و چین، رسانه‌های آمریکایی می‌گویند کنگره این کشور با تصویب یک بسته کمکی بی‌سابقه، به دنبال تجهیز و تسلیح سریع جزیره تایوان است.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
کاخ سفید می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دیدار بایدن و شی در نظر گرفته نشده است.
جلال زاده درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات‌های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ