این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان سعودی یک شهروند آمریکایی را که به قتل پدر مصری خود محکوم شده بود، اعدام کرد.
شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخلیه کرده و با فلسطینیان معترض درگیر شدند.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
براساس اعلام منابع رسمی شهروند سعودی در لبنان ربوده شد.
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
منابع عراقی از شهادت یک شهروند عراقی در استان دیالی در پی حمله عناصر تروریستی داعش خبر دادند.
دادستان‌ های لهستانی یک شهروند روسی را به جاسوسی متهم کردند.
منابع خبری از شهادت یک شهروند یمنی در استان صعده درپی تیراندازی نظامیان سعودی خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
گروه‌های فلسطینی شهادت یک شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.
بنا بر اعلام وزارت خارجه لوکزامبورگ، ژان اسلبورن، وزیر خارجه این کشور روز گذشته در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانیش در مورد وضعیت ایران و این مورد خاص گفتگو کرده است.
یووال نوح هراری نویسندۀ مشهور یهودی با اشاره به انتخابات پارلمانی اخیر اسرائیل که طی آن نیرو‌های مذهبی و ملی‌گرای افراطی به پیروزی رسیدند، گفته است؛ اسرائیل تلویحاً در پی ساختار سیاسی جدیدی با سه نوع شهروند در این سرزمین است. شهروندان درجۀ یک با برخورداری از حقوق کامل که شامل حال یهودیان خواهد شد. شهروندان درجۀ دو با تأمین بخشی از حقوق آن‌ها که عرب‌های تابع اسرائیل را در بر خواهد گرفت و نهایتاً شهروندان درجۀ سه با محرومیت از تمام یا نزدیک به تمامِ حقوق خود که عرب‌های ساکن کرانۀ باختری رود اردن را شامل خواهد شد.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
به ادعای سرویس امنیتی گرجستان، شخصی که دستور این ترور را داده، یک شهروند ایرانی است که خارج از کشور زندگی می‌کند.
وزارت خارجه اسپانیا روز پنج شنبه مدعی بازداشت یک زن اسپانیایی در ایران شد.
خانواده «سانتیاگو سانچز» گفتند که ارسال پیام‌های فرزندانشان از ۲ اکتبر و یک روز پس از ورود به ایران از طریق مرز‌های شمال غربی این کشور متوقف شده است.
پلیس نروژ از بازداشت یک شهروند روسیه در این کشور به اتهام به پرواز درآوردن پهپاد و نقض قوانین تحریمی علیه مسکو خبر داد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه دستگیری یک شهروند اوکراینی که قصد حمله تروریستی در بریانسک را داشت منتشر کرد.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.
دادگاهی در چین امروز با صدور حکمی «شیائو جیانوهوا» یک شهروند کانادا را به اتهام فساد مالی به ۱۳ سال زندان محکوم کرد.
دادگاهی در چین امروز با صدور حکمی «شیائو جیانوهوا» یک شهروند کانادا را به اتهام فساد مالی به ۱۳ سال زندان محکوم کرد.
وزیر بهداشت گفت: یک خانم اهوازی که همسرشان کانادا بودند ابتلای او به آبله میمونی مشخص شد.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ