رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در شورای ائتلاف بر این باوریم که زنان باید در تصمیم گیری‌های سیاسی و اجتماعی دخالت داشته باشند و صرفا در حوزه حقوق زنان و خانواده صحبت نکنند که بر این اساس ما در این شورای ۳۰ نفره، ۶ عضو خانم داریم و معاونت بانوان داریم و برای حضور بانوان برنامه ریزی کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ می‌گوید تمام استادیوم‌ها باید شرایط را برای حضور بانوان‌ مهیا کنند.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به ناکافی بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب، گفت: نیازمند وضع قانون در زمینه حجاب هستیم.
رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به ناکافی بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب، گفت: نیازمند وضع قانون در زمینه حجاب هستیم.
چرا پوشش زنان باید به بحران اقتصادی تبدیل شود. روش متعارف برای حل مسائل و مدیریت بحران، محدود کردن ابعاد آن و سپس کوچک کردن آن است؛ اما در ایران عادت کرده‌ایم به جای حل مساله‌ها صرفا آن‌ها را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم.
فاطمه رشیدی با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال زنان گفت: وقتی تیم جوان می‌شود هزینه‌هایی دارد که مجبور به پرداخت آن هستیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: باید در کتب درسی به مسئله ایثار و شهادت بپردازیم و آن را به نسل آینده منتقل کنیم.
آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟
براساس الزام ستاد بازی‌های آسیایی هانگژور لیست تیم امید ایران برای حضور در بازی‌ها باید تا 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف بر این باور است که زنان باید در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی دخالت داشته باشند.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان با انتشار پیامی توییتری از تصمیم دولت طالبان حمایت و اعلام کرد که مساله ممنوعیت کار زنان به «ارزش‌های داخلی» افغانستان مربوط می‌شود و همه باید این تصمیم احترام بگذارند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا را تبریک گفت.
دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان سه شنبه بازی دو حساس پیگیری می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار گفت: توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید با برنامه‌ریزی صحیح صورت پذیرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی توجه ویژه به حقوق زنان دارد و اصل ۲۱ قانون اساسی نیز در راستای تضمین حقوق زن وظایفی برای دولت در نظر گرفته است که برای تحقق کامل آنها باید کوشید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه با بیان اینکه همکاری قوا امر مبارکی است، گفت: وضع قوانین مربوط به زنان در خانواده باید آن چنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم به زنان نباشد.
در حیطه پزشکی، غربالگری به عنوان یک برنامه یا راهبرد بررسی جمعیت در رابطه با یک خطر تهدیدکننده سلامت با شناسایی افراد در معرض خطر تعریف می‌شود که هدف آن شناسایی زودرس برای انجام مداخله یا مدیریت پیش هنگام ابتلا به یک بیماری و عوارض ناشی از آن است؛ بنابراین تست یا روش انجام غربالگری لازم است که دارای ویژگی‌های خاصی باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حساس بودن تست، قابلیت تکرارپذیری و ارزان بودن آن اشاره کرد.
سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن تهران با اشاره به عدم پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات زنان می‌گوید مشکلات این بخش تا پخش نداشته باشد و اسپانسرها ورود نکنند، حل نخواهد شد.
جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، امیدوار است که این تیم بتواند از تیم زنان انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی 2022 الهام بگیرد.
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
مدیرفنی تیم ملی هندبال زنان گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان بدنسازی بود و آنها از نظر بدنی خیلی خسته بودند و بازیکنان شادابی نبودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ