معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا، که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت آمنه ذبیح پور از سپیده قلیان برگزار نشد.
جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
وکیل توماج توضیح داد: گرچه آقای توماج صالحی نزدیک به هشت ماه است که در زندان اختصاصی اطلاعات اصفهان نگهداری می‌شود، اما از نظر روحی و جسمی به خود مسلط بود و در دادگاه نیز توضیحات دقیق و واضحی ارائه کرد.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.
پرونده اتهام یکی از مدیران شهرداری مشهد پس از انجام تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. این پرونده مالی است و اظهار نظرهای بیشتر در این خصوص باید توسط مقام قضایی انجام شود.
جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز سه شنبه (۸ آذر) به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
دادگاه متهمان به شهادت رساندن ۲ جوان بسیجی در مشهد آغاز شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت ۲ بسیجی در مشهد آغاز شد.
روزنامه نگار لبنانی پس از سفر یک هفته ای به تهران و مشهد، در مقاله ای به بیان دیدگاه خود درباره تحولات چند وقت اخیر در ایران پرداخت.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: رسیدگی قضائی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان آغاز و وارد مرحله رسیدگی در دادگاه شده است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ