رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنامه محوری اساس کار این سازمان است، گفت: کشاورزان جهادگران اصلی تولید و تأمین امنیت غذایی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه نباید این همه مانع برای کشاورزی و دامداری ایجاد کنیم، گفت: کشاورزان با قطعی برق چاه‌ مواجه هستند و پروانه دامداری‌های سنتی تمدید نمی‌شود.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: شاهد افزایش قیمت کود، سموم شیمیایی و هزینه آبیاری برای کشاورزان هستیم و باید دستور داده شود تا هزینه کشاورزان که روز به روز بالا می‌رود، کنترل شود.
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
شاهرود- امام جمعه بسطام مشکلات کشاورزان در شهرستان شاهرود و بخش بسطام را عدیده دانست و گفت: از مسئولان می خواهیم برای رفع معضلات بکوشند.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت:صندوق رفاه کشاورزان جزو ۳ موضوع اساسی بین المللی قرار دارد و باید برای پایداری این صندوق‌ها فکری کرد.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
قاسم زاده گفت: در صورت نیاز با کشاورزانی که پروانه استفاده از آب چاه را دارند مذاکره می کنیم و برای تامین آب شرب سهمیه آب آنها را خریداری میکنیم.
به گفته مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران، افزایش قیمت تراکتور هزینه های تولید را بالا می برد.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان مشکلات زیادی دارند و سردرگم هستند که باید مشکلات آنها را هر چه زودتر حل کنیم.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان با استفاده از نزولات جوی اخیر هر چه زودتر زمین‌های کشاورزی خود را برای نشاء آماده کنند.
تبریز- مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: کشاورزان به دلیل درآمد اندک، توان پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی را ندارند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید ۱۵۰۰ تن بذر اصلاح شده در استان خبر داد و گفت: از این میزان تاکنون هزار تن بین کشاورزان توزیع شده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم فرمان منع کشت از سوی طالبان، سطح زیر کشت تریاک در افغانستان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم فرمان منع کشت از سوی طالبان، سطح زیر کشت تریاک در افغانستان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
اصفهان- امام جمعه خوراسگان اصفهان گفت: با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی و افزایش حجم آب در زاینده‌رود، لازم است تا حقآبه کشاورزان برای کشت محصولات از رودخانه زاینده رود در نظر گرفته شود.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه کشاورزان گیلان با شیوه مکانیزاسیون غریبه هستند، گفت: مدیریت مصرف آب باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شود.
کرمان - فصل برداشت گردو در کرمان به عنوان دومین قطب تولید این محصول در کشور در حالی آغاز شده که بسیاری از باغ ها هیچ محصولی ندارند.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی، هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم و جهادگر نیروی انتظامی تبریک گفت.
بیله‌سوار- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات کشاورزان ناشی از کمبود آب قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: اعلام به موقع و خوب قیمت گندم رضایت گندمکاران را در پی دارد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان مانند نظامیان منبع قدرت هستند. آمریکا با تولید ۳۴ درصد غذای دنیا نقش مهمی دارد و غذا به ابزار استیلا تبدیل شده است‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ