قاسم زاده گفت: در صورت نیاز با کشاورزانی که پروانه استفاده از آب چاه را دارند مذاکره می کنیم و برای تامین آب شرب سهمیه آب آنها را خریداری میکنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمیه المپیک پدیده تیراندازی ایران در اولین حضور جهانی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز موکب ها در ایام اربعین به تفکیک سهمیه استان‌ها ابلاغ شد.
مهدی حسینی‌نسب از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده که یک سهمیه بزرگسالان به فهرست تیم ها اضافه کنند.
حالا که سرخابی‌های سابق در ترکیب سپاهان را شناخته‌ایم، بد نیست نگاهی به نقطه مقابل این ماجرا هم بیندازیم!
سهمیه سوم تنیس روی میز برای حضور در بازی های آسیایی که حذف شده بود، مجدد در اختیار این رشته قرار گرفت.
سهمیه‌های وزنه‌برداری در بازی های آسیایی کم نمی‌شود و این رشته ۱۰ سهمیه در هانگژو دارد.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ بامداد یکشنبه (یکم مرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیأت‌های مذهبی گفت: ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر و ۸۷۰ تن گوشت قرمز بین هیات‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.
سرانجام با پیگیری مسوولان فدراسیون بوکس‌ و مساعدت ستاد بازی های آسیایی سهمیه تیم ملی بوکس در هانگژو افزایش یافت.
سرگروهی تیم ملی نوجوانان، بهترین حریف را نصیب شاگردان عبدی می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
در لیست ۲۵ نفره تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا، نام ۱۰ لژیونر دیده می‌شود.
مقامات طالبان طی مراسمی کانال‌های "سد بخش‌آباد" بر روی رودخانه فراه که به تالاب هامون می‌ریزد را تکمیل کردند.
«اریک» همسر این زن، پیش از این اعتراف کرده بود که در فوریه سال گذشته سمیه را به قتل رسانده و جسدش را در فرش ایرانی پیچیده، سپس او را با خودروی خود حمل کرده و به ته آب در استکهلم انداخته است.
سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد و برنامه‌ ریزی ها و تدابیر جدی برای جلوگیری از رسیدن به آن مرحله در دستور کار است.
مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد و برنامه‌ای ریزی هایی برای جلوگیری از رسیدن به آن مرحله در دستور کار است.
فعلاً خبری مبنی بر کاهش گاز پتروشیمی‌ها وجود ندارد، افزایش سهمیه پایه ناوگان دیزل و انتقال آب سد آزاد به خانه‌های مردم سنندج از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
برای سومین سال متوالی سال خشکی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون وارد تنش آبی شده ایم به طوری که تنها ۱۸ درصد از سدهای پایتخت پر هستند. اما صنایع پر مصرف آبی چه سهمی در این وضعیت دارند؟
برای سومین سال متوالی سال خشکی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون وارد تنش آبی شده ایم به طوری که تنها ۱۸ درصد از سدهای پایتخت پر هستند. اما صنایع پر مصرف آبی چه سهمی در این وضعیت دارند؟
افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ