به گفته مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران، افزایش قیمت تراکتور هزینه های تولید را بالا می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسوی لارگانی نماینده اصفهان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها استاد ناراضی تراشی هستند. آقای رئیس‌جمهور لطفاً بفرمایید وزارت نیرو با چه استدلالی روزانه نزدیک به ۶ ساعت برق کشاورزان را قطع می‌کند.
در سومین دُور از اعتراضات مردمی در ماه جاری، ده‌ها هزار نفر در بلگراد در اعتراض به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در کشورشان تظاهرات کردند.
تعیین قیمت جدید گندم اعتراض کشاورزان را به دنبال داشت و با توجه به مذاکرات در حال انجام احتمالا نرخ ۱۵ هزار تومان برای هر کیلو بازنگری و اصلاح شود.
ده‌ها انگلیسی با برپایی تظاهرات در لندن، به اقدام دولت کشورشان مبنی بر ارسال سلاح حاوی اورانیوم ضعیف‌شده به اوکراین اعتراض کردند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، نسبت به اقدامات اهانت‌آمیز و بی‌اخلاقی برخی رسانه‌های جمهوری آذربایجان علیه کشورمان، یادداشتی اعتراضی منتشر کرد.
ستاره ملی پوش پرسپولیس به گران شدن نرخ ارز در کشورمان واکنش نشان داد.
صدها هزار کارمند بخش خدمات درمانی اسپانیا امروز در اعتراض به ضعف دولت محافظه کار کشورشان تظاهرات کردند.
مردم سودان در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورشان و تصمیم مقامات خارطوم برای عادی سازی روابط با تل آویو تظاهرات کردند.
کشاروزان یونانی در اعتراض به گرانی و سیاست‌های جدید که منجر به افزایش هزینه‌های تولید کشاورزی می‌شود، در مناطق مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.
در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه کشورهای غربی علیه کشورمان،‌ فرانسه به اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد واکنش نشان داد.
غربی ها از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرده و از این طریق به دنبال اعمال فشار بر کشورمان بوده‌اند اما وقتی که موضوع اعتراض در کشور خودشان مطرح می‌شود نسخه برخورد شدید قانونی می پیچند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به دیدار امروز(شنبه) سفیر چین با دستیار آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: در این ملاقات نسبت به ورود بیانیه مذکور به موضوع تمامیت ارضی ایران ابراز ناخرسندی شدید و تاکید شد جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس جزء لاینفک تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است که مانند هر بخش دیگر از سرزمین ایران هرگز موضوع مذاکره با هیچ کشوری نبوده و نخواهد بود.
سیاست های جنگ افروزانه دولت آلمان و تورم ناشی از آن مردم این کشور را به اعتراض علیه این اقدام  دولت واداشته است.
ده‌ها هزار نفری در اعتراض به گسترش فقر و فساد در آلبانی مقابل دفتر نخست وزیر کشورشان تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی رسماً به صادر نشدن روادید ملی‌پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر خارجه فرانسه به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کرد.
مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور ابلاغ شد.
علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان به استعمال دخانیات در ورزشگاه های ایران اعتراض کرد.
منابع خبری از اعتراض مردم الجزایر به سفر رئیس جمهور فرانسه به کشورشان خبر دادند.
مردم افغانستان با تجمع در شهرهای مختلف این کشور اعتراض خود را نسبت به اقدامات غیر قانونی نظامی آمریکا در کشورشان اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ