رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید ۱۵۰۰ تن بذر اصلاح شده در استان خبر داد و گفت: از این میزان تاکنون هزار تن بین کشاورزان توزیع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
رئیس دانشگاه تهران با ابلاغ ماموریت تولید و تجاری‌سازی بذرهای هیبریدی محصولات کشاورزی مختلف به دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: تولید بذرهای هیبریدی تضمین‌کننده امنیت غذایی است.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه نباید این همه مانع برای کشاورزی و دامداری ایجاد کنیم، گفت: کشاورزان با قطعی برق چاه‌ مواجه هستند و پروانه دامداری‌های سنتی تمدید نمی‌شود.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: شاهد افزایش قیمت کود، سموم شیمیایی و هزینه آبیاری برای کشاورزان هستیم و باید دستور داده شود تا هزینه کشاورزان که روز به روز بالا می‌رود، کنترل شود.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنامه محوری اساس کار این سازمان است، گفت: کشاورزان جهادگران اصلی تولید و تأمین امنیت غذایی هستند.
شاهرود- امام جمعه بسطام مشکلات کشاورزان در شهرستان شاهرود و بخش بسطام را عدیده دانست و گفت: از مسئولان می خواهیم برای رفع معضلات بکوشند.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
به گفته مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران، افزایش قیمت تراکتور هزینه های تولید را بالا می برد.
تبریز- مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: کشاورزان به دلیل درآمد اندک، توان پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی را ندارند.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر استفاده کشاورزان و شالیکاران از بذرهای گواهی شده، گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷۵۰ تن بذر گواهی شده در گیلان تولید شده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم فرمان منع کشت از سوی طالبان، سطح زیر کشت تریاک در افغانستان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
اصفهان- امام جمعه خوراسگان اصفهان گفت: با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی و افزایش حجم آب در زاینده‌رود، لازم است تا حقآبه کشاورزان برای کشت محصولات از رودخانه زاینده رود در نظر گرفته شود.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه کشاورزان گیلان با شیوه مکانیزاسیون غریبه هستند، گفت: مدیریت مصرف آب باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شود.
تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود در این رقابت های موفق شد از سد هند عبور کند.
برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد.
کرمان - فصل برداشت گردو در کرمان به عنوان دومین قطب تولید این محصول در کشور در حالی آغاز شده که بسیاری از باغ ها هیچ محصولی ندارند.
بیله‌سوار- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات کشاورزان ناشی از کمبود آب قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: اعلام به موقع و خوب قیمت گندم رضایت گندمکاران را در پی دارد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان مانند نظامیان منبع قدرت هستند. آمریکا با تولید ۳۴ درصد غذای دنیا نقش مهمی دارد و غذا به ابزار استیلا تبدیل شده است‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ