نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه نباید این همه مانع برای کشاورزی و دامداری ایجاد کنیم، گفت: کشاورزان با قطعی برق چاه‌ مواجه هستند و پروانه دامداری‌های سنتی تمدید نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
رئیس جمهور کشورمان با تشریح دستاوردهای سفر خود به چند کشور آفریقایی، گفت: آفریقا سرزمین فرصت‌هاست، نباید مورد غفلت قرار گیرد.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
وزیر میراث فرهنگی گفت:ما به میراث ناملموس کشورمان بی توجهی می‌کنیم باید اشتباهاتمان را بپذیریم و جبران کنیم.
اهواز- رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: نگاه به کشاورزی و تولید نباید کوتاه مدت باشد بلکه باید با تلفیق حوزه‌های مختلف کشاورزی، تولید پایدار را برای نسل‌های آینده رقم بزنیم.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بیش از این عظمت و عزت کشورمان در مقابل طالبان خدشه دار شود و وادادگی در مقابل آنان پذیرفتنی نیست.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قبول داریم در کشور کمبود آب داریم، اما اقتصاد کشاورزی یک اصل در کشور ما به شمار می‌آید و نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم.
مسیح علینژاد گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون و رهبران کشوران غربی از من می‌پرسند، الان انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.
کیهان نوشت: جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول ۳ ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاورد‌های شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آن‌ها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاورد‌ها را ببینند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: آب‌گیری «سد چم‌شیر» نباید انجام شود چون در این صورت جنوب شرق خوزستان با تهدید جدی زیست‌محیطی و به ویژه در حوزه کشاورزی مواجه می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای غربی نباید در امور حقوق بشر و داخلی کشور ما دخالت کنند و باید از مداخله در امور کشورمان عقب‌نشینی کنند.
سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
محسنی اژه‌ای با اشاره به مشکلات زیرساختی در خراسان جنوبی افزود: اگر از آب‌های ژرف و زیرزمینی بیش از حد استفاده کنیم یک مشکل ایجاد می‌شود و اگر استفاده نکنیم آب‌های فعلی جوابگوی کشاورزی و تولید نیست که راهکار این موضوع باید به صورت عقلانی و منطقی مطرح شود.
سفیر کشورمان در سازمان ملل خاطر نشان ساخت، بی طرفی، استقلال و حرفه‌ای گرایی آژانس نباید مخدوش شود و این سازمان باید خارج از کنترل قدرت‌ها باقی بماند تا همه بتوانند از کمک‌های فنی و حمایتی آژانس برای توسعه برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای برخوردار باشند.
مشاور فرمانده سپاه کشور بیان کرد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آن‌ها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح‌های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اروپایی‌ها هیچ اراده‌ای در مقابل آمریکا ندارند و طی این سال‌ها بارها مشاهده کردیم که به نوعی در نقش سرباز آمریکا رفتار کرده‌اند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور؛ برای آیین آغاز سال زراعی جدید و همچنین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی در محل اجلاس سران حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ