دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم فرمان منع کشت از سوی طالبان، سطح زیر کشت تریاک در افغانستان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل فصل قبل لیگ دسته دوم باید امروز برابر سرمربی سابقش قرار بگیرد.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اصفهان خواهد برد.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، با انگیزه بسیاری برای بازگشت قدرتمند به میادین روبرو است که یکی از آنها پس گرفتن جایگاهش از تراشتگن است.
صادق درودگر فرآیند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان نساجی را آغاز کرده است.
مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
اهواز- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، حزباوی به باشگاه السد قطر را عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان دانست.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم فرمان منع کشت از سوی طالبان، سطح زیر کشت تریاک در افغانستان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
جریان موقت ده روزه زاینده‌رود اصفهان که با هدف توزیع آب برای کشت سری دوم کشاورزان شرق استان اصفهان، افزایش یافته بود، به نقطه پایانی رسید و شهروندان اصفهان و گردشگران، این روز‌ها با حضور در حاشیه رودخانه، آواز خداحافظی سر داده‌اند.
کشتی آزادکار کشورمان گفت: روسیه کشتی‌گیران خیلی خوبی آورده بود و مسابقه هیجان انگیزی داشتیم.
دکتر بهلول علیجانی استاد دانشگاه خوارزمی و اقلیم شناس گفت: بارش‌ها کاملا نرمال است و کاش این شانس نصیب کشورمان می‌شد که در طول فصل بارشی بیش از دو تا سه بار شاهد چنین بارش‌های پر برکتی می‌شدیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان معتقد است این مدعیان آینده دار و با انگیزه به زودی در فرایند چرخه انتخابی بزرگسالان هم خواهند درخشید.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان معتقد است این مدعیان آینده دار و با انگیزه به زودی در فرایند چرخه انتخابی بزرگسالان هم خواهند درخشید.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
متهم که به مصرف شیشه اعتیاد دارد و در پرونده خود جرایمی از جمله قتل، نزاع، درگیری و سرقت هم داشت، به انجام این قتل با سلاح شکاری به انگیزه سرقت خرما اعتراف کرد.
قهرمان وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان از برنامه‌های خود برای حضور در تیم ملی گفت و اینکه انگیزه زیادی دارد تا حقش را بگیرد.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در ژنو گفت: تحریک به خشونت، سخنان نفرت انگیز، بی نظمی عمومی و تروریسم در هیچ جامعه‌ای پذیرفته نیست.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ