معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت:صندوق رفاه کشاورزان جزو ۳ موضوع اساسی بین المللی قرار دارد و باید برای پایداری این صندوق‌ها فکری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶ خودروی لوکس که از سال ۱۳۹۴ تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مطلوب است و باید این موضوع به ثبات برسد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه این صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
محمدرضا فرزین گفت: صندوق تثبیت ارزی نیز برای اثبات بازار ارز در کشور راه اندازی می شود.
معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام ارسالی به دانشجویان نوشته بود: «لطفا جهت جلوگیری از ورود اطلاعات شما به لیست بدهکاران بانک مرکزی، در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت بدهی معوق خود از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۲ اسفند اقدام فرمایید.»
هشتمین فراخوان «صندوق علمی مشترک راه ابریشم ( SRSF )» با همکاری آکادمی علوم چین ( CAS ) و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ( INSF ) اعلام شد.
صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی (PE) در حوزه زیست فناوری بر اساس تفاهم نامه ای راه اندازی می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سخاوتمندانه کسری بودجه تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها را تأمین کرد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امسال رئیس‌جمهور و سازمان برنامه و بودجه نگاه وسیعی به لایحه بودجه داشتند، گفت: صندوق پیشرفت و عدالت در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای صبا بر اساس مجوز سازمان بورس و مشخصات اعلامیه پذیره‌نویسی از طریق بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های مدیریت منابع مردم پذیره نویسی در فرابورس در راستای راه اندازی صندوق املاک و مستغلات است.
توضیحات زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون و رفاه و کار و اجتماعی نسبت به دلایل برکناری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری دولت از برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به دستور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
بر اساس اعلام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، خوابگاه‌هایی که امسال در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد شامل اتاق‌های دو الی ۹ نفره خواهد بود که اجاره‌بهای این اتاق‌ها بسته به ظرفیت و تعداد نفرات ساکن و همچنین درجه‌بندی اتاق‌ها از ۸۰ هزار تا ۴۵۲ هزار تومان متغیر است.
با حکم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضا جدید هیأت مدیره و هیأت نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.
در این مطلب به بررسی راهکار‌های افزایش باتری گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بازدید نمودند.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف اجرای مصوبه ستاد ملی زن و خانواده با موضوع تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار، امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ