سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را شناسایی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
پلیس انگلیس ۳ تبعه بلغارستان را به‌ظن «جاسوسی» برای روسیه بازداشت کرد.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
مراسم تشیع شهدای واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان امشب در تهران و در ۳ هیات بزرگ برگزار می شود.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سه اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در زائر سرای سرخه مشغول عربده کشی بودند که با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
ظهر یکشنبه، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور «خاش به تفتان»، تعداد سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه روز گذشته سه مظنون با شلیک هوایی پلیس در شاهرود متوقف و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروی مظنونان مقادیری مواد مخدر کشف شده است.
شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
پلیس انگلیس که دقایقی پیش گفته بود در مرکز شهر ناتینگهام در حال برخورد با یک «حادثه جدی» است اعلام کرد یک نفر را پس از اینکه ۳ نفر دیگر را به قتل رساند، دستگیر کرده است.
در پی حمله مسلحانه عناصر تروریستی به نیروهای پلیس پاکستان در مناطق جنوبی این کشور، ۳ نظامی کشته شدند.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق احشام در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.
پلیس اعلام کرد؛ سه نفر به همراه فرد مظنون پس از یک حادثه خشونت خانگی مشکوک در اورلاندو، فلوریدا، بامداد یکشنبه کشته شدند.
بر اثر حمله با بمب به زندانی در ایالت آنامبرا واقع در کشور نیجریه، ۳ مامور پلیس جان خود را از دست دادند.
میانه- فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سه شرور در عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان خبر داد.
در حادثه حمله با قمه در نیویورک، ۳ نیروی پلیس آمریکا زخمی شده اند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد و گفت: در روزهای بارانی رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، ترکیه قرار است نیروی امنیتی به قطر اعزام کند.
جانشین رئیس پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و خروج از کشور زائران از کشور پرداخت و گفت: ۳ نفر در تصادف محور ایلام جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ