رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی وقوع سرقت مسلحانه موبایل فروشی در خیابان شهید بهشتی زاهدان توسط سه نفر مسلح، پلیس وارد عمل شد و سارقان مسلح دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارقِ زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی ۸۰ میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در دامغان خبر داد و گفت: این افراد به زور وارد منزل فردی شده و نسبت به سرقت اموال وی اقدام کرده‌اند.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ