رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
نیروی پلیس در آمریکا با سازندگان ناوگان خودروهای خودران مانند وایمو و کروز ارتباط برقرار کرده تا به تصاویر ویدئویی  وسایل نقلیه برای حل  جنایات و جرم ها دست یابد.
شهرت هانی کرده، با شایعه مرگش اوج گرفت. شب دوم دی ماه سال ۱۳۹۸ خبر درگیری هولناک یکی از گنده‌لات‌های تهران در محله شاپور و مرگ او منتشر شد. پلیس فردای آن روز جزئیات درگیری «هانی کرده» را تشریح کرد.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
لات معروف و نوچه‌هایش که تماشاگران معترض استقلال را به باد کتک گرفتند، توسط پلیس دستگیر و بازداشت شدند
پلیس، هانی کُرده و نوچه‌هایش را بازداشت کرد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: هانی کرده و ۳ نوچه‌اش بازداشت شدند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: رویکرد پلیس پیشگیری ارتقای سرمایه اجتماعی و اجتماعی کردن امنیت است و ما باید سرمایه اجتماعی و مؤلفه های آن را بشناسیم.
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت دولت ویتنام منتشر شده است، پلیس ویتنام ۶ مظنون را پس از تیراندازی مرگبار در ایستگاه های پلیس در استان داک لاک این کشور دستگیر کرده است.
به گفته ناظر رقابت انگلیس شرکت متا پیشنهاد کرده تا استفاده از داده های تبلیغاتی کسب وکارهای دیگر را برای سرویس«فیس بوک مارکت پلیس» کاهش دهد تا به این ترتیب نگرانی های رگولاتور کاهش یابد.
رینگ و لاستیک های سرقتی را سمباده و رنگ زده و به جای لاستیک نو جا به خریدار می دهند و برای رد گم کردن، فاکتورهای قدیمی را به عنوان فاکتور خرید به پلیس عرضه می کنند.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: پلیس، امنیت کامل را در این هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور برای شهروندان عزیز در ورزشگاه ها برقرار کرده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها، توصیه ها و باید و نباید های ترافیکی روز طبیعت را تشریح کرد.
پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.
لحظه شیفت صبح پلیس راهنمایی رانندگی زن، سر یکی از چهار راه ‌های پیونگ یانگ در کره شمالی را مشاهده کنید.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، به تشریح خدمات پلیس راهور در آستانه سال نو پرداخت.
هفته پیش و قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز اعلام شد که پلیس آنها را شناسایی کرده است.
طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس این رژیم تحقیقات درباره ارسال بسته ای برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت این رژیم را آغاز کرده است.
توهین به نیروهای حافظ امنیت از جمله اقداماتی است که جریان آشوب برای عصبانی کردن نیروهای مدافع امنیت به آن متوسل شده است.
دو شرکت مچ گروپ و اپیک گیمز اتهامات جدیدی علیه گوگل را به پرونده شکایت خود اضافه کرده و مدعی هستند این شرکت به توسعه دهندگان اپ رشوه می دهد تا فروشگاه های اپ خود را نسازند.
ضد و نقیض هایی در مورد تعییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ مطرح شد که ضمن اعلام خبر اصلی این اخبار را مرور کرده ایم.
سازمان های پلیس و مجری قانون در آمریکا حتی در مناطق کوچک با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از یک ابزار ارزان قیمت ردیابی موبایل به نام Fog Reveal برای رصد شهروندان استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ