شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه روز گذشته سه مظنون با شلیک هوایی پلیس در شاهرود متوقف و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروی مظنونان مقادیری مواد مخدر کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم در اولین بازی فصل جدید سری آ در خانه میزبان سالرنیتانا بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
توقف تیم آسیایی در رفسنجان
تاتنهام در هفته اول لیگ برتر در اولین بازی‌ای که هری کین را در اختیار نداشت در مقابل برنتفورد به تساوی 2-2 رسید.
پاری سن ژرمن در اولین بازی فصل جدید مقابل لوریان به تساوی بدون گل رضایت داد.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
با آغاز آتش‌بس ۳ روزه میان نیروهای ارتش سودان و شبه نظامیان پشتیبانی سریع، تبادل آتش میان دو طرف متوقف شد.
سازمان ملل از موافقت طرف‌های درگیر در سودان با توقف ۳ ساعته نبرد با اهداف بشردوستانه خبر داد.
دیدار تیم‌های اشتوتگارت و بروسیا دورتموند با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.
امروز چهارشنبه ۳ اسفند ماه ۴۸ نماد از ابتدای معاملات در بورس ایران ممنوع المعامله می‌باشند! توقف معاملات برخی از نماد‌ها سابقه طولانی تری دارد.
سازمان بنادر کویت از توقف فعالیت سه بندر مهم در این کشور به علت شرایط نامساعد جوی خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
سازمان عفو بین الملل از مقامات عربستان خواست احکام اعدام علیه سه جوان سعودی را متوقف نمایند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه بیش از سه میلیون از زائرانی که به عتبات رفته بودم به کشور بازگشتند، گفت: زائران کمترین توقف در مرزها را برای رسیدن اتوبوس ها دارند.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
منچسترسیتی در دیداری تماشایی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل تن به تساوی ۳-۳ داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ