رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
سرمربی فولاد این قول را به هواداران تیمش داده که در ۲-۳ بازی آتی از بازیکنان ۱۶-۱۷ ساله آکادمی در زمین بهره ببرد.
مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی مدرسه دریافتند ۳ پسر جوان با فریبکاری و اعتمادسازی دختر نوجوان او را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای سختی را پشت سر گذاشت، گفت: این سختی‌ها در شش ماهه دوم سال تبدیل به مدرسه درس‌ها و عبرت‌ها و دانشگاه حکمت‌ها و بصیرت‌ها برای ملت شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند. وی گفت: ۳ هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: یک مسئول اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان و سه خبرنگار تفهیم اتهام شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد، سه خبرنگار و فعال فضای مجازی نیز که بدون توجه به نظامات قانونی و اخلاق حرفه‌ای مبادرت به انتشار خبر، قبل از اثبات جرم کرده بودند، تفهیم اتهام شدند.
تیراندازی در مدرسه ای در ایالت آیوا آمریکا به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
امروز بخشی از سقف یک مدرسه دخترانه در آبادان بر سر دانش‌آموزان ریخت و ۳ دانش آموز مصدوم شدند.
این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی ۲ تا ۳ مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف ۶۰کیلو زباله برای فروش آورده است و در آخر حساب و کتاب‌ها هم حدود۲۵۰هزارتومان عایدش می‌شود.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن چهار نفر درپی تیراندازی نزدیک دبیرستانی در ایالت شیکاگو آمریکا خبر دادند.
حادثه تیراندازی در دو مدرسه‌ در برزیل به کشته شدن سه دانش‌آموز و زخمی شدن ۱۱ تن دیگر منجر شد.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در «سنت لوئیس» واقع در آمریکا، ۳ نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در «سنت لوئیس» واقع در آمریکا، ۳ نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در «سنت لوئیس» واقع در آمریکا، ۳ نفر کشته شدند.
استارت آپTEAM4UA با همکاری شهرداری محلی زیر بنای نخستین مدرسه پرینت ۳ بعدی در شهر لویو ( در غرب اوکراین) را ایجاد کرده است.
عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: اسرا، ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟! رسانه‌های پیش از این در خبری مدعی شدند: اسرا پناهی دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل بوده که در اغتشاشات فوت کرده است.
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: به دلیل بی‌تدبیری و تعارض منافع بعضی از افراد و روابط سیاسی ایران با کشور امارات درگذشته ۳ مدرسه از ۷ مدارس در امارات تعطیل شده‌اند.
دو مدرسه سه کلاسه در روستای لبدسفلی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان ساخته شدند که صبح امروز و همزمان با آغاز سال‌تحصیلی به بهره برداری رسیدند.
علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشکلات سرویس مدارس گفت: بعضی از عواملی که در این بخش تاثیرگذار هستند شامل بحث خارج از محدوده ترافیک بودن، داخل محدوده منطقه بودن، فاصله بین منزل و مدرسه و تعداد دانش‌آموزان در خودرو است. به عنوان مثال هزینه خودروی سواری با ۳ دانش‌آموز، از خودرویی که ۴ دانش‌آموز هستند، بیشتر است.
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ