ظهر یکشنبه، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور «خاش به تفتان»، تعداد سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
بنا بر باور‌های محلی نادرست، اندام تناسلی کفتار ماده می‌تواند طلسم کور کردن بخت دختران جوان را بشکند و برخی نیز تصور می‌کنند همراه داشتن این عضو بدن کفتار «خوش‌شانسی» می‌آورد و افرادی هستند که حاضرند آن را به قیمت بالایی بخرند.
یکی از فرماندهان قسام به همراه پسرش در غزه ترور شد و به شهادت رسید.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد.
تا این لحظه هیچ یک از طرف‌های یمنی از جمله شورای ریاستی (همسو با ریاض) و دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) واکنش رسمی به این واقعه نشان نداده‌اند.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «علی رمزی الاسود» (۳۱ساله) از رهبران این گروه صبح امروز (یکشنبه) در میدان‌های نبرد سوریه در ریف دمشق به ضرب گلوله به شهادت رسید.
سپهبد حاج علی رزم‌آرا که در تیرماه ۱۳۲۹ به نخست‌وزیری رسیده بود قصد داشت قرارداد الحاقی نفت (معروف به قرارداد گس-گلشائیان) را در مجلس به تصویب برساند.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، طرح اوکراینی برای ترور «کنستانتین مولافیو» مالک شبکه تلویزیونی «سارگراد» خنثی شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به رغم اینکه برخی در فضای مجازی شایع شده بود قاضی صلواتی ترور شده، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه این شایعه را تکذیب کرد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که هدف قرار گرفتن فرماندهان پیروزی توسط آمریکا، نقض آشکار حاکمیت عراق است و با توافقات بین دو کشور هیچ همخوانی ندارد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که هدف قرار گرفتن فرماندهان پیروزی توسط آمریکا، نقض آشکار حاکمیت عراق است و با توافقات بین دو کشور هیچ همخوانی ندارد.
وزیر کشور تاکید کرد: حادثه روز گذشته که منجر به شهادت یکی از کارکنان سپاه پاسداران شد، در ظاهر تروریستی به نظر می‌رسد.
قاسم فتح الهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حمله مسلحانه درب منزلش به شهادت رسید.
آمریکا با ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک مرتکب شد؛تقویت محور مقاومت،افزایش نفوذ منطقه ای،توان موشکی و پهپادی ایران وشکست ترامپ تنها چند مورد از این رخدادها محسوب می شود.
نخست وزیر عراق در سومین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این اقدام را طبق تمام قوانین بین المللی اقدامی محکوم دانست.
زارع پور گفت: دشمن بیشترین توان خود را بر این حوزه متمرکز کرده است و با اقدامات کوری همچون حملات «منع خدمت توزیع‌شده» (DDOS) تا ترور اجتماعی و تخریب پلتفرم‌های ایرانی به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم‌های ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ