بر اثر حمله با بمب به زندانی در ایالت آنامبرا واقع در کشور نیجریه، ۳ مامور پلیس جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانسه خبر حمله ارتش این کشور به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی را رد کرد!
شورای نظامی حاکم بر نیجر از حمله ارتش فرانسه به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی خبر داد.
پزشك جنجالى و سابق تيم ملى ژيمناستيك آمريكا در زندان مورد حمله قرار گرفت.
رهبر یک گروه شبه نظامی راست افراطی در امریکا به نام به ۱۸ سال زندان محکوم شد. اتهام، تحریک و مدیریت شورش و حمله به ساختمان کنگره آمریکا اعلام شده است.
مطالعات نشان می‌دهد زنانی که در سنین پایین‌تر دچار حمله قلبی می‌شوند، عوارض بدتری دارند و با احتمال بیشتر بازگشت به بیمارستان در مقایسه با همتایان مرد خود روبرو هستند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در دو زندان مجدو و ریمون حمله ور شدند.
وزارت کشور سودان از حمله نیروهای واکنش سریع به پنج زندان در ناطق مختلف این کشور از جمله زندان «کوپر» در خارطوم و فراری دادن همه زندانیان خبر داد.
ایالت کوئینزلند استرالیا به دنبال تصویب قانونی است تا صاحبان سگ‌ها را در صورت حمله حیواناتشان به مردم و ایراد صدمات جانی به زندان محکوم کند.
رهبر انقلاب سال‌ها پیش در سخنرانی‌ای، خاطره‌ای درباره حمله به بدحجاب‌ها ایراد کردند: عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید. بنده هم موافق این کار‌ها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و جنجال‌اند.
هوادار تیم پی‌اس‌وی آیندهوون به دلیل حمله به دروازه بان سویا دو ماه به زندان می رود.
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران که به دلیل شخصی صورت گرفت، باز برای الله‌شکور پاشازاده بهانه ایجاد کرد تا علیه ایران سخنانی بی ربط با موضوع بر زبان بیاورد. او گفته که «ایران برادر ما نیست. من بسیار متأسفم که کشور همسایه ما گام‌های خصمانه‌ای علیه کشور ما برمی‌دارد. امروز ۴۰ میلیون آذربایجانی که برادران ما هستند در ایران هستند و زندانی در دست رژیم فارس ایران»!
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
حمله مسلحانه به زندان مکزیک حداقل ۱۴ کشته برجای گذاشت و ۲۴ نفر دیگر هم فرار کردند.
سرپرست معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۳ زندانی را به کشور بازگشته‌اند.
روزنامه همشهری در تازه‌ترین شماره‌اش از درخواست علی دایی برای آزادی معترضانی که زندانی شده‌اند انتقاد کرده است.
رضازاده درباره طرح سناریو‌هایی مبنی بر این‌که این حادثه برای کشته شدن مهدی هاشمی طراحی شده بود؟ گفت: آقای هاشمی در همان سلولی زندانی بود که در آن حمله شروع شده و آتش سوزی صورت گرفت.
قوه قضائیه هجوم اغتشاشگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان را تکذیب کرد.
ماتیاس برادر پل پوگبا، سکوت خود را از درون زندان را شکسته و اتهامات فراوانی به ستاره فرانسوی وارد کرده است.
مرد ۷۲ ساله آمریکایی به اتهام ضرب و جرح یک افسر پلیس در جریان حمله ششم ژانویه هواداران رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، به چهار سال حبس محکوم شد.
جنگ نیجریه با تروریسم با مجموعه‌ای از مسائل مشابه مواجه است. کارشناسان ادعا می‌کنند که نهاد‌های درون دولت آن کشور با بوکوحرام همکاری می‌کنند و از آن سود می‌برند. بر اساس گزارشی منتشر شده به دولت نیجریه ۴۴ بار در مورد حمله قریب الوقوع و آتی از سوی بوکوحرام به یک زندان در ماه ژوئن هشدار داده شده بود، اما دولت هیچ کاری در این رابطه انجام نداد.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ