فرستاده سازمان ملل به یمن از برگزاری نشست میان نمایندگان انصارالله و دولت خودخوانده یمن برای بررسی روند تبادل اسرا میان دو طرف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
یک دیپلمات ارشد چینی می‌گوید که در مذاکرات ازسرگیری روابط بین ایران و عربستان، رئیس جمهور چین شخصا نقشی کلیدی ایفا کرده است.
در حالیکه کاخ سفید از محتوای طرح صلح «ماکرون» ابراز بی اطلاعی کرد، وزارت خارجه چین از تلاش برای ازسرگیری مذاکرات میان روسیه و اوکراین استقبال کرد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که در حال حاضر گفتگوهای مهمی میان ایران و بحرین در سطح دوجانبه برای از سرگیری روابط درحال انجام است.
«وانگ یی» وزیر خارجه چین امروز جمعه گفت: مذاکرات و گفتگوی عربستان سعودی و ایران در پکن، پیروزی صلح است.
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام قرار می‌دهد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهار داشت: ما آماده ازسرگیری گفتگو‌های غیرمستقیم با ایران هستیم، اما در انجام دادن اقداماتی دیگر برای محدود ساختن برنامه هسته‌ای ایران تردید نخواهیم کرد.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق به رسانه‌های سعودی گفت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان به زودی برای گفت‌وگو درباره از سرگیری مذاکرات بین ریاض و تهران به بغداد سفر می‌کند.
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه هیچ نیروی رزمی خارجی در این کشور وجود ندارد تأکید کرد که خاک عراق نباید مبدأ حملات به سایر کشورها باشد.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمان ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمانی ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز دوشنبه در اظهاراتی خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته ای در راستای پیشگیری از وقوع جنگ احتمالی در منطقه شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
رئیس هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها، امکان جمع‌بندی گفت‌وگوها برای ازسرگیری اجرای کامل برجام ظرف چند روز را «واقعی» توصیف اما تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات آماده نیست.
نوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست و پیام های مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
نوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست و پیام های مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
مشاور سیاسی سوسیال دموکرات‌ها در کمیته پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: تلاش‌ها برای استفاده از اعتراضات ایران برای تعلیق مذاکرات برجامی امروز در پارلمان اروپا به طرز چشم‌گیری ناکام ماند.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که انتظار دارد مذاکرات رفع تحریم‌ها از اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) از سر گرفته شود.
زلنسکی گفت: «ما می‌خواهیم پایه‌های نظم جهانی که توسط روسیه ویران شده است را دوباره برقرار کنیم. مذاکره با روسیه تنها در صورتی امکان پذیر است که نیرو‌های این کشور سرزمین‌های اشغالی اوکراین را ترک کنند».
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی گفت: مذاکرات میان روسیه و آمریکا برای ازسرگیری معاهده «استارت نُو» ادامه یابد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از عزیمت خود به وین برای ازسرگیری مذاکرات هسته ای خبر داد.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که با هدف ازسرگیری مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضدایرانی عازم وین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ