مشاور سیاسی سوسیال دموکرات‌ها در کمیته پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: تلاش‌ها برای استفاده از اعتراضات ایران برای تعلیق مذاکرات برجامی امروز در پارلمان اروپا به طرز چشم‌گیری ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه با طرح این سوال که حقوق بشر چه نسبتی با حمایت از تروریست‌ها دارد؟ گفت: برخی از اعضای پارلمان اروپا میزبان سرکرده فرقه‌ای تروریستی شده‌اند.
آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.
پارلمان سوئد با تصویب طرحی از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمانهای اصطلاحاً «تروریستی» اتحادیه اروپا حمایت کرد.
نمایندگان پارلمان اروپا طی قطعنامه‌ای اعلام کردند از عضویت مولداوی در این اتحادیه حمایت می‌کنند.
نماینده پارلمان اردن خواستار اعلام جهاد و جذب نیروهای داوطلب در تمامی کشورهای اسلامی به منظور آزادسازی مسجدالاقصی و بازگشایی تمامی مرزها با فلسطین اشغالی شد.
صدها تن از مردم مراکش با حضور در برابر ساختمان پارلمان این کشور حمایت خود را از فلسطین و مسجدالاقصی اعلام کردند.
پس از قرار گرفتن نام سپاه در بین گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا، مجریان تلویزیون در حمایت از سپاه با لباس فرم این نهاد روی آنتن زنده رسانه ملی حاضر شدند.
در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویر ۳۰ شهید ترورشده سپاه در مجلس به نمایش گذاشته شد.
سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران را ناشی از استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران دانست.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه، تلویحا از این اقدام حمایت کرد و گفت که موضع واشنگتن درباره سپاه مشخص است.
هانا نویمان، نماینده پارلمان اروپا روز گذشته در توئیتی از آغاز مذاکرات برای تصویب قطعنامه‌ای مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی خبر داد.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
در میانه تلاش پارلمان ایتالیا برای تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال ۲۰۲۳، نخست‌ وزیر این کشور امروز در سخنانی ادعا کرد: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به اقدام ضدروسی بروکسل تصریح کرد: پارلمان اروپا را به عنوان حامی حماقت به رسمیت بشناسیم.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
رئیس ایرانی پارلمان نروژ که سال گذشته گفت نروژ سرزمین من است، این روزها در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران و اغتشاشگران تکاپوی بسیاری دارد.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
رئیس پارلمان چین تأکید کرد پکن همه اقدامات روسیه در اوکراین برای محافظت از منافعش را کاملا درک و از آن دفاع می‌کند.
رئیس پارلمان عراق با انتشار یک پست توئیتری از برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی در این کشور حمایت کرد.
رئیس پارلمان لبنان به موضع گیری درباره تحولات عراق پرداخت و اعلام کرد: از طرف خودم و پارلمان لبنان و لبنانیها، از طرح گفتگوی ملی برای رسیدن به راه حل سیاسی عراق حمایت می کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ