نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از عزیمت خود به وین برای ازسرگیری مذاکرات هسته ای خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابراین نباید سکوت احمدی‌نژادی‌ها را ساده تعبیر کرد. برخی هدف او را فضاسازی برای راه یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود.
وزیر کشور گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، رسانه‌های معاند به گونه‌ای فضاسازی کردند که سیاستمداران غربی دچار اشتباه محاسباتی شدند.
توکلی‌زاده در پایان به فضاسازی رسانه‌ای یک جریان خاص درباره خانه اندیشمندان علوم انسانی اشاره کرد و گفت: این جریان، معمولا سردمدار ایجاد تنش و التهاب فکری در کشور بوده و بررسی نظارتی آن خالی از لطف نیست.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توصیه اینجانب به همه دلسوزان آن است که اجازه دهند مجمع تشخیص در یک فضای آرام و سازنده، آنچه را که تشخیص می‌دهد انجام دهد ضمن آنکه با اصل شفافیت مخالف نیستم.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
محمد اسلامی: هم اکنون در بحث هسته‌ای با یک جوّ و فضاسازی در داخل و خارج از کشور مواجه هستیم و در همین راستا در خارج از کشور در چارچوب برنامه ایران‌هراسی، همواره تلاش دارند که مسیر ما را مسدود کنند.
برخی هدف او را فضاسازی برای راه‌یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود. حضور یاران احمدی‌نژاد در دولت سبب شد تا آن‌ها برای حضور در مجلس دوازدهم هم تلاش کنند.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این فرد با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.
واکنش مقامات جمهوری‌آذربایجان و فضاسازی ضدایرانی رسانه‌های این کشور بدون بررسی و در نظر گرفتن شواهد ماجرا فضایی نامناسب را در رابطه دو کشور به وجود آورده است. مقامات و رسانه‌های جمهوری آذربایجان از این حادثه حداکثر بهره را برای اظهارات ضدایرانی داشتند که ضرورت دارد پس از روشن شدن ماجرا توسط مسئولین سیاست خارجی کشورمان پیگیری شود.
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
علی رغم برخی فضاسازی ها مبنی بر عقب نشینی دولت از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، محاسبات کارشناسی نشان میدهد این رقم، کف نیاز واقعی بازار مسکن کشور است.
رئیس جمهور فرانسه در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه تهران، با ملتهب جلوه دادن شرایط سیاسی داخل ایران، مدعی شد که در این شرایط، فعلا جایی برای ادامه مذاکرات احیای برجام وجود ندارد!
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران تحت تاثیر فضا سازی های دشمن قرار نخواهند گرفت.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه، کارزار رسانه ای غرب را عامل تشدید خطرناک تنش ها در خلیج فارس دانستند.
اداره کل دیپلماسی عمومی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد:مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی باهدف فضاسازی های رسانه صورت گرفته است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ارسال تسلیحات از جمله پهپادهای نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران جهت استفاده در جنگ اوکراین، این ادعاها را فاقد صحت دانست.
سازمان بهشت زهرا در پی انتشار شایعات و فضاسازی رسانه‌های بیگانه در رابطه با فوت نیکا شاکرمی، اطلاعیه ای صادر کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت به جای فضاسازی درباره تشکیل وزارت بازرگانی بهتر است به اقدامات لازم در حوزه تنظیم و کنترل بازار در این حوزه بپردازد.
این منبع مطلع با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی در تلاش هستند تا از فضاسازی رسانه‌ای برای اعمال فشار به ایران بهره گیرند و روزانه ادعاها و داده‌های غلط متعددی در مورد محتوا و روند مذاکرات منتشر می‌نمایند، تأکید کرد که در چنین شرایطی نباید به انتشار مطالبی دست زد که رسانه‌ای را به تریبون و پایگاه دشمن بدل می‌کند.
هرچند این فیلم بهترین اثر او نیست، یکی از مهم‌ترین فیلم‌‌های جنایی دهه شصت میلادی با فضاسازی است که بعدها منشا الهام بسیاری از فیلم‌سازان جهان قرار گرفته است.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.
فضاسازی ها نباید ما را در مسیر اجرای قانون و دفاع از ارزش ها هراسان کند؛ در عین حال باید بهره گیری از بستر شبکه اطلاعات و فضای مجازی برای مردم آسان و ارزان شود و امنیت مردم در این شبکه‌ها را افزایش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ