«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق به رسانه‌های سعودی گفت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان به زودی برای گفت‌وگو درباره از سرگیری مذاکرات بین ریاض و تهران به بغداد سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
در پی سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران، رسانه‌های عبری‌زبان، همگرایی میان ایران و عربستان سعودی را مانعی بر سر راه عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو توصیف کردند.
سفر رسمی وزیر خارجه عربستان به ایران و ابراز خرسندی وی از مذاکرات شفاف و مثبت، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفت.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
بن فرحان در جریان این سفر، با امیرعبداللهیان دیدار و طرفین نشست خبری مشترکی برگزار کردند. وزیر خارجه عربستان در این نشست، تأکید کرد که مذاکرات امروز با طرف ایرانی، مثبت و روشن بوده است.
بن فرحان در جریان این سفر، با امیرعبداللهیان دیدار و طرفین نشست خبری مشترکی برگزار کردند. وزیر خارجه عربستان در این نشست، تأکید کرد که مذاکرات امروز با طرف ایرانی، مثبت و روشن بوده است.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
وزیر خارجه عربستان برای رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی راهی تهران می‌شود.
براساس اعلام وزارت خارجه عربستان سعو‌دی، وزیر خارجه این کشور شنبه به تهران سفر می‌کند.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی و بازگشایی سفارت این کشور گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.
وزیر امور خارجه عربستان سعودی روز شنبه ۲۷ خرداد به تهران سفر خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
وزیر خارجه آمریکا قرار است هفته آینده به عربستان سعودی سفر کند.
وزیر خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: خوشبختانه سفرای دو کشور تعیین و به طور متقابل معرفی شدند و زمینه برای گشایش سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها فراهم است.
اینهمه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای جلسات فشرده در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد ، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند
اینهمه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای جلسات فشرده در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد ، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند
وزیر امور خارجه اسرائیل، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد، جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است.
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که سفر به عربستان سعودی و عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی در سال جاری محتمل است.
وزیر خارجه عربستان امروز وارد دمشق شد.
فصیل مقداد امروز به دعوت فیصل بن فرحان، همتای عربستانی اش وارد فرودگاه جده شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه سوریه به عربستان از سال ٢٠١١ و زمانی است که جنگ سوریه آغاز شد.
زمانی که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه درباره طولانی بودن زمان سفر از تهران به پکن صحبت کرد، وزیر خارجه عربستان پاسخ داد: پرواز ریاض_تهران بیش از دو ساعت نیست.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه عربستان به روسیه خبر داد.
وزیر خارجه عربستان که به بغداد سفر کرده ست در نشست خبری با همتای عراقی خود از نقش مهم عراق در منطقه سخن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ