نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمانی ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی هتک حرمت چندباره به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سازمان همکاری اسلامی با درخواست عراق در خصوص برگزاری نشست فوق‌العاده در این‌باره موافقت کرد.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
رئیس سازمان بورس گفت: بعد از برگزاری مجامع بورسی شرکت‌ها سود سهام عدالت واریز می‌شود.
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر ایرادات و اشکالات اساسی به روند بازداشت و محاکمه وی در سوئد وارد کردند.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
آخر پاییز بود که در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان سود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد، اکنون با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و طبق وعده مسئولان، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت صورت می گیرد؟
نخست وزیر مجارستان می گوید پارلمان این کشور به زمان بیشتری برای جمع بندی در خصوص عضویت سوئد و فنلاند در ناتو نیاز دارد.
هاشمی گفت: زمانی که سود بانکی به اندازه کافی نباشد ماندگاری سپرده‌ها کاهش پیدا می‌کند به همین دلیل می توان مدیریت حجم نقدینگی و افزایش نرخ بانکی از عوامل کنترل کننده بازار ارز دانست.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که تا زمانی که سوئد به تعهدات خود عمل نکند، درخواست این کشور را برای عضویت در ناتو تایید نخواهد کرد.
رئیس جمهور ترکیه گفت: تا زمانی که قرآن کریم در مقابل چشمان پلیس سوئد به آتش کشیده می‌شود، با پیوستن این کشور به ناتو موافقت نخواهیم کرد.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمان ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و حال با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند. تاریخ مجمع پالایش چه زمانی است؟
۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و حال با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند. تاریخ مجمع پالایش چه زمانی است؟
باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود علی الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک از فردا آغاز می‌شود.
حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
با توجه به اظهارات دستیار رئیس سازمان بورس، به نظر می‌رسد که برای سال ۱۴۰۱ نیز، دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ