خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که در حال حاضر گفتگوهای مهمی میان ایران و بحرین در سطح دوجانبه برای از سرگیری روابط درحال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه از گفت‌وگوی تلفنی امروز (سه‌شنبه) ۲۷ تیر ماه وزرای خارجه روسیه و ایران درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.
هفته پیش، قسد در بیانیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه انتقال شبه‌نظامیان خود به اوکراین اعلام کرد: برخی رسانه‌ها اخبار جعلی را درباره مشارکت نیرو‌های ما در جنگ اوکراین منتشر کرده‌اند.
تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از دمتری مدودف نوشت که افتراق و خیانت به بزرگترین تراژدی و فاجعه همگانی ختم می‌شود. با این وجود مسئولان روسیه اجازه وقوع آن را نخواهند داد و دشمن شکست خواهد خورد.
وبگاه اسپوتنیک در یک اینفوگرافی، آماری از جمعیت آوارگان در کشورهای مختلف عربی منتشر کرده که بر اساس آن مصر با میزبانی از ۵ میلیون آواره در صدر این کشورها قرار دارد.
خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری از بمباران منطقه «قرص النقل» مجاور بلندی‌های اشغالی جولان در استان قنیطره سوریه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع بحرینی می‌گویند که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران قرار است به عربستان سفر کند و بعد از این سفر مذاکرات و سفر‌های متقابلی میان مسئولان ایرانی و بحرینی انجام خواهد شد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سفیر ایران در روسیه، مشارکت ایران در نشست چهارجانبه مسکو در هفته آینده را تایید کرد.
یک رسانه روسی گزارش داد که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از سفر خود به ترکیه عازم سوریه خواهد شد. اسپوتنیک: وزیر خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود
یکی از دانشمندان سازنده واکسن روسی «اسپوتنیک وی» در آپارتمانش به قتل رسید.
مقامات پلیس می‌گویند: آثار خفگی روی گردنِ سازنده واکسن کووید «اسپوتنیک وی» و همچنین جراحات چاقو و خراشیدگی روی بدن وی مشاهده شده است.
به گفته پلیس پوتیکوف صبح روز پنج‌شنبه بعد از درگیری با فردی ۲۹ ساله که ظاهرا قصد ورود مخفیانه به آپارتمانش را داشت با کمربند خفه شده است.
خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شد که وزیر خارجه عربستان طی روزهای آینده به سوریه خواهد رفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام قرار می‌دهد.
خبرگزاری اسپوتنیک از به تعویق افتادن مذاکرات میان ترکیه، سوئد و فنلاند برای پیوستن به ناتو خبر داد.
اسپوتنیک در گزارشی نوشت که تعداد اسناد کشف و ضبط شده از دفاتر شخصی رئیس جمهور آمریکا حالا به ۲۰ فقره رسیده و تعدادی سند نیز با برچسب «فوق محرمانه» نیز در بین آنها وجود دارد!
اسپوتنیک امروز یکشنبه اعلام کرد: پلیس آلمان در منطقه مونستر، یک تبعه ایرانی ۳۲ ساله را به اتهام تلاش برای انجام حمله شیمیایی بازداشت کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک از دومین حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر در شرق سوریه در کمتر از 24 ساعت گذشته خبر داد.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که دست کم ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.
برخی کارشناسان معتقدند که آزمایش‌های موشکی کره شمالی می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشت این کشور به میز مذاکره با ریسک بالا باشد.
اسپوتنیک از انفجار پل کلیچکو در کی یف پایتخت اوکراین خبر داد.
خبرنگار اسپوتنیک در چین گزارش کرد، هیچ نشانه‌ای از تنش در پکن دیده نشده است. مردم در سراسر شهر از جمله میدان تیان‌آن‌من زندگی عادی خود را دارند.
اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس (الیزابت دوم) در سن ۹۶ سالگی خبر دادند؛ اما کاخ باکینگهام تا کنون این خبر را تأئید نکرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ