جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ساندای جوانان ایران موفق شد سومین طلای تیم اعزامی ایران به رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا را کسب کند.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
تمامی سرمربیان تیم‌های لیگ‌برتری ملزم به حضور در نشست‌های خبری پیش از مسابقه هستند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ترامپ با انتشار بیانیه‌ای گفته است که سیاست‌های بایدن آمریکا را به جنگ جهانی سوم می‌کشاند.
نشریه معروف اسپانیایی هم به روند رایج این‌روزهای رسانه‌ها در استفاده از هوش مصنوعی برای سوژه‌های فوتبالی پیوست.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از موافقت باشگاه‌ها با اعلام سقف دستمزد از طرف این نهاد صحبت کرد و رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید بازیکنان از این خبر خشمگین هستند.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه پاداش‌های مربوط به اعضای هیات مدیره باشگاه را لغو کرد.
جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
از «میرزا حسین‌خان سپهسالار قزوینی»، صدر اعظم ناصرالدین‌شاه، به عنوان بانی این مسجد و مدرسه باشکوه نام می‌برند. او در سال ۱۲۵۸ ساخت این مسجد را آغاز کرد، اما اجل مهلتش نداد و در سال ۱۲۶۰ دار فانی را وداع گفت. پس از آن برادرش «میرزا حسن‌خان» کار تکمیل بنا را برعهده گرفت و در نهایت این بنا توسط نایب‌التولیه‌های وقف تکمیل و ساخته شد.
هاشم بیگ‌زا‌ده، مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی را تایید کرد.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
شکست خارج از خانه سویا مقابل خیرونا کاسه صبر هوادارانش را لبریز کرد.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
وزیر ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده را به او اهدا کرد.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
ریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی در سخنانی تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتز صدراعظم آلمان انجام شد.
صدراعظم آلمان گفت: «پوتین تنها در صورتی از جنگ و جاه طلبی‌های امپریالیستی خود دست می‌کشد که بفهمد نمی‌تواند پیروز شود به همین دلیل است که ما صلح دیکته شده توسط روسیه را نمی‌پذیریم. به همین دلیل است که ما هیچ همه‌پرسی ادعایی را نمی‌پذیریم»
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس و تاریخ‌پژوه از مالک و سازنده این پارک می‌گوید: «با استناد به نقشه‌ها و عکس‌های هوایی قدیمی موجود از تهران، باغ امین‌الدوله یا به عبارتی همان پارک امین‌الدوله حدود ۱۵۰ سال پیش یعنی در اوایل سال ۱۲۹۰ قمری توسط «میرزا علی‌خان امین‌الدوله» ساخته شد. امین‌الدوله وزیر ناصرالدین‌شاه و صدراعظم مظفرالدین‌شاه و از رجال بانفوذ دوران قاجار بود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ